Apple v tomto týdnu zveřejnil na svých stránkách podpory dva nové programy bezplatné opravy svých zařízení, u kterých se mohou vyskytnout potíže způsobené chybnými komponentami.
iPhone X a 13″ MacBook Pro (2017)
Pokud vlastníte iPhone X, můžete se setkat s tím, že dotyková obrazovka nebo její část nereaguje na dotyk, popř. reaguje, i když k žádnému dotyku nedošlo.
Majitelé 13″ MacBooku Pro bez Touch Baru (model MacBook Pro (13-inch, 2017, Two Thunderbolt 3 ports) zase mohou mít ve svých počítačích vadné disky, které mohou v nejhorším případě způsobit ztrátu dat. Týká se to počítačů se 128 nebo 256GB SSD úložišti, které se prodávaly mezi červnem 2017 a červnem 2018.
Dříve v tomto roce rozjel Apple u MacBooků a MacBooků Pro program bezplatné výměny klávesnice.
Zálohovat a poslat do servisu
V obou případech Apple doporučuje kontaktovat poskytovatele servisu Apple, který provede bezplatnou výměnu displeje u iPhone X, či servis vadného disku u MacBooku Pro. V obou případech je výrazně doporučeno si své zařízení předem zálohovat. Pokud jste již opravu stejných problému provedli na své náklady, je možné Apple požádat o refundaci.