Reklama, spolupráce & redakční kodex
Internetový server SMARTmania.cz byl založen v červnu roku 2005 a za několik měsíců oslaví své 19. narozeniny. Za tu dobu se vypracoval mezi přední české weby věnující se technologickým novinkám, smartphonům, tabletům, automobilům, chytré domácnosti a dalším „smart“ zařízením, která nás obklopují v každodenním životě.
- SMARTmanii každý měsíc navštíví více než 1 milion čtenářů
- Každý den zobrazíme přibližně 65 tisíc stránek
- Zajímavým produktům udělujeme nezávislá redakční ocenění
- Máme vlastní pořad o technologiích na TV Óčko
Našim čtenářům přinášíme čerstvé informace, novinky, odborné recenze, videopohledy a další zajímavé postřehy z oblasti moderních technologií. Každý den nás navštíví okolo 30 až 40 tisíc čtenářů, kteří zobrazí přibližně 65 tisíc stránek.
Reklama & spolupráce
Máte zajímavý produkt, který chcete představit našim čtenářům? Ozvěte se nám na náš e-mail a my vám doporučíme, jak jej co nejlépe odprezentovat. Ať už formou klasického článku, recenze, či PR článku. Nabízíme také prostor pro pořádání soutěží i propagaci na našich účtech na Facebooku, Twitteru a Instagramu.
V případě zájmu o mediální propagaci (bannery, PR článek) nebo obchodní spolupráci nás kontaktujte na e-mailu [email protected]. Tento e-mail využijte i pro zasílání tiskových zpráv, pozvánek na tiskové konference a dalších námětů.
Reference
„SMARTmania.cz a její tým – to je zkrátka profesionalita kombinovaná s lidským a přátelským přístupem. Nic není problém, nikdy není špatný čas, vše funguje tak, jak má. Ať už to jsou redakční výstupy, nebo komerční spolupráce, která má (opravdu) výsledky. A přitom si dokáží udržet odstup a mít jasný názor a postoj, za kterým si stojí. Tleskám!“
David Sahula, PR Manager, Samsung Electronics Czech and Slovak
„Široký záběr, fundované a podrobné recenze, rychle podané, ale přitom ověřené informace, to dnes rozhodně není v internetovém zpravodajství samozřejmost. Server SMARTmania.cz vše výše uvedené nabízí. I proto je s ním radost spolupracovat.“
Jan Kužník, PR manager Xiaomi Česká republika
„Se SMARTmania.cz spolupracujeme několik let. Na spolupráci oceňuji hlavně proaktivní přístup a kvalitní i aktuální obsah celého magazínu, díky kterému naše spolupráce skvěle funguje.“
Jakub Szewieczek, Marketing, Mobil Pohotovost
„S partou ze SMARTmania.cz spolupracujeme řadu let. Jednak pro nás již třetím rokem tvoří skvělý pořad SMARTmania, který moderuje úžasný Dominik Vršanský. Dále jsme společně uskutečnili několik živých TV přenosů a streamů na naše sociální sítě. Spolupráce s nimi je skvělá, je to parta profesionálů a hlavně srdcařů. Nejvíce si cením, že dodržují gentlemanské pravidlo, že co se řekne prostě platí.“
Lucie Luťanská, Óčko TV
„Rychlá a vstřícná komunikace, přesné měsíční vyhodnocení kampaní i užitečné tipy od profíků – to je spolupráce se SMARTmania.cz. Děkujeme a těšíme se na další!“
Kateřina Tylová, Marketing Specialist Smarty.cz
„SMARTmanii bych plně doporučil pro jejich vysoce kvalitní články, které svým čtenářům dodávají rychle, fakticky správně a s důrazem na detail. Zároveň oceňuji flexibilní a kreativní přístup k jejich partnerům.”
Filip Matys, PR Manager Huawei CBG
Redakční kodex
Našim čtenářům chceme přinášet kvalitní a aktuální zpravodajství z technologického světa. Z tohoto důvodu se zavazujeme k následujícím hodnotám:
1. Objektivita: Redaktoři se zavazují dodržovat maximální úroveň objektivity. Při vytváření obsahu se držíme ověřených faktů. V případě psaní článků na úrovni spekulací bude čtenář vždy informován, že se nejedná o plně podloženou informaci.
V rámci tvorby článků volíme co možná nejpůvodnější zdroje (pokud možno veřejné a v českém či anglickém jazyce, aby si je čtenář mohl ověřit), protože čím více lidí něco interpretuje, tím více dochází ke zkreslování. Roli hraje i jejich důvěryhodnost. Nejvyšší váhu v tomto smyslu přikládáme oficiálním informacím, mnohdy komunikovaným formou tiskových zpráv.
2. Soukromí: Redakce respektuje soukromí jednotlivců a organizací. Bez předchozího souhlasu nezveřejňujeme osobní údaje ani citlivé informace.
3. Odpovědnost: Redaktoři se chovají profesionálně a eticky. Jsou zodpovědní za kvalitu svých textů a jejich dopad na čtenáře. Nezpochybňují ani nepodkopávají důvěru čtenářů v redakci.
4. Ochrana duševního vlastnictví: Redakce respektuje duševní vlastnictví ostatních a nezveřejňuje žádný obsah, který by porušoval autorská práva nebo jiné práva duševního vlastnictví.
5. Správnost informací: Pokud je zjištěno, že článek obsahuje chyby nebo nepřesnosti, redakce je zavázána tyto chyby opravit a informovat čtenáře o provedených změnách.
6. Právo vyjádřit se: Každá osoba nebo organizace, která byla předmětem našeho zpravodajství, má právo na reakci či vyjádření se.
7. Ochota učit se: Redaktoři jsou otevřeni novým myšlenkám i technologiím a jsou zavázáni se neustále učit a rozvíjet ve svém oboru.
8. Dodržování právních předpisů: Redakce je zavázána dodržovat všechny platné právní předpisy a regulace týkající se práce na webu a vytváření obsahu.
Naši redaktoři berou platnost kodexu na vědomí a jsou povinni jej ve všech bodech dodržovat.