České zastoupení společnosti Samsung rozšiřuje službu Moje Galaxy o Express variantu, která zákazníkům zaručí opravu jejich telefonu Samsung do 2 pracovních dnů. V rámci této lhůty Samsung telefon vyzvedne, opraví a přiveze ho zpět zákazníkovi. Služba platí jen pro záruční opravy prémiových modelů (aktuálně se jedná o Galaxy Note10/10+, Galaxy S10/10+, Galaxy Note 9, Galaxy S9/S9+, Galaxy Note 8, Galaxy S8/S8+) a její cena je 349 Kč.

V případě, že by Samsung nestihl dodat telefon zpět na danou adresu v uvedené lhůtě, služba bude pro zákazníka zdarma. Lhůta 48 hodin v rámci pracovního týdnu začíná převzetím objednávky a telefonu od zákazníka. Ve chvíli přijmutí objednávky (telefonu k opravě) se zákazník zavazuje k úhradě částky za službu.
https://www.youtube.com/watch?v=jsuqiXfx6IY
V případě, že zákazník nebude schopný opravený telefon převzít během uvedené lhůty zpět a změní čas převzetí až na dobu po uplynutí této lhůty, nelze službu požadovat zdarma. Služba Moje Galaxy Express se vztahuje na Prahu a její okolí do 20 km od hranic města.