Když Apple představil iPhone Xr, někteří analytikové (a uživatelé) mu věštili krutý osud. Měl to být stejný propadák, jako kdysi iPhone 5c, což byl vůbec nejhůře prodávaný iPhone v historii jablečné společnosti. Tato věštba se ale nakonec nevyplnila a iPhone Xr je prodejním hitem.
V USA je aktuálně iPhone Xr nejprodávanějším telefonem a pokračuje tak v úspěchu z posledního kvartálu roku 2018, kdy na tom byl stejně. Levnější model zároveň tvoří 38 % z celkové tržby všech iPhonů.
Je tedy vidět, že lidé, kteří nepotřebují vlajkovou loď mají přesto zájem o nejnovější technologie, jako je Face ID či rozšířená realita. Díky čipu Apple A12, který tiká i v iPhonu Xs, není Xr v tomto ohledu nijak limitován.
Není pochyb o tom, že mají tyto prodeje na svědomí také stále stoupající zájem o jablečné služby. Téměř 50 % uživatelů se rozhodlo využít iCloudu, 21 % platí za Apple Music a 13 % využívá původní hudební službu iTunes. Naopak AppleCare je méně populární, než se čekalo.
U nás iPhone Xr až tak populární není. Například na Alza.cz je v žebříčku nejprodávanějších iPhonů až na sedmém místě, a stejně tak na portálu Heureka.cz.