TOPlist

Microsoft si v nové reklamě utahuje z Applu. I „Mac“ Book by si raději koupil Surface

mac book microsoft ad surface

Microsoft zahájil novou reklamní kampaň, ve které srovnává MacBook Air od Applu s vlastním Surface Laptopem 2. Hlavní postavou upoutávky je muž jménem „Mac“ Book. Reklamy jej prezentuje jako skutečného člověka, který se jmenuje Mackenzie Book. Ten se divákům na ploše půlminutového videa snaží vysvětlit klíčové rozdíly mezi oběma zařízeními.

https://www.youtube.com/watch?v=jSS5SKs4UA0

Vypravěč se „Mac“ Booka táže, které zařízení je v konkrétních situacích lepší. Upoutávka se zaměřuje na tři aspekty – výdrž baterie, výkon na základě Geekbench benchmarku a přítomnost dotykové obrazovky. Nikoho asi příliš nepřekvapí, že Book ve všech zmíněných situacích upřednostní zařízení od Microsoftu. „Máš pravdu, MacBooky vlastně nemají dotykové obrazovky,“ podotýká ironicky vypravěč v závěru videa.

Autor článku Marek Bartík
Marek Bartík
Redaktor serveru SMARTmania.cz a brněnský student. Vedle toho velký fanoušek videoher, jehož nepřestává udivovat jejich překotný vývoj. Svět kolem nás plyne takovou rychlostí, že se za ním mnohdy nestačíme otáčet, čímž se pro nás stává nepostižitelným.

Kapitoly článku