Microsoft zahájil novou reklamní kampaň, ve které srovnává MacBook Air od Applu s vlastním Surface Laptopem 2. Hlavní postavou upoutávky je muž jménem „Mac“ Book. Reklamy jej prezentuje jako skutečného člověka, který se jmenuje Mackenzie Book. Ten se divákům na ploše půlminutového videa snaží vysvětlit klíčové rozdíly mezi oběma zařízeními.
https://www.youtube.com/watch?v=jSS5SKs4UA0
Vypravěč se „Mac“ Booka táže, které zařízení je v konkrétních situacích lepší. Upoutávka se zaměřuje na tři aspekty – výdrž baterie, výkon na základě Geekbench benchmarku a přítomnost dotykové obrazovky. Nikoho asi příliš nepřekvapí, že Book ve všech zmíněných situacích upřednostní zařízení od Microsoftu. „Máš pravdu, MacBooky vlastně nemají dotykové obrazovky,“ podotýká ironicky vypravěč v závěru videa.