Domů » Bleskovky » Microsoft si v nové reklamě utahuje z Applu. I „Mac“ Book by si raději koupil Surface

Microsoft si v nové reklamě utahuje z Applu. I „Mac“ Book by si raději koupil Surface

Microsoft zahájil novou reklamní kampaň, ve které srovnává MacBook Air od Applu s vlastním Surface Laptopem 2. Hlavní postavou upoutávky je muž jménem „Mac“ Book. Reklamy jej prezentuje jako skutečného člověka, který se jmenuje Mackenzie Book. Ten se divákům na ploše půlminutového videa snaží vysvětlit klíčové rozdíly mezi oběma zařízeními.


Vypravěč se „Mac“ Booka táže, které zařízení je v konkrétních situacích lepší. Upoutávka se zaměřuje na tři aspekty – výdrž baterie, výkon na základě Geekbench benchmarku a přítomnost dotykové obrazovky. Nikoho asi příliš nepřekvapí, že Book ve všech zmíněných situacích upřednostní zařízení od Microsoftu. „Máš pravdu, MacBooky vlastně nemají dotykové obrazovky,“ podotýká ironicky vypravěč v závěru videa.

Stylový fitness náramek Honor Band 5

Marek Bartík

Redaktor serveru SMARTmania.cz a brněnský student. Vedle toho velký fanoušek videoher, jehož nepřestává udivovat jejich překotný vývoj. Svět kolem nás plyne takovou rychlostí, že se za ním mnohdy nestačíme otáčet, čímž se pro nás stává nepostižitelným.

4 komentáře

  1. groovox (neregistrovaný)

    haha :-D

  2. Ondrys (neregistrovaný)

    To se Microsoftu povedlo. :-D

  3. bob (neregistrovaný)

    vzdycky kdyz se naleju, jedu desny bomby

  4. Yegor (neregistrovaný)

    Tak ses nám tady vyblinkal a teď hupky zpátku do záchodové mísy a už se nenech dál vyrušovat od jídla :-)

Napsat komentář

Redakce si vyhrazuje právo mazat komentáře, které nesouvisejí s tématem diskuze, nebo jsou útočného či urážlivého charakteru (pomluvy, vulgarity, rasismus či ponižování). V případě porušení těchto pravidel chování může redakce zakázat přístup do diskuze. Pokud nechcete neustále vyplňovat pole Jméno a E-mail (nezveřejňuje se), doporučujeme se zaregistrovat. Vyžadované informace jsou označeny *