TOPlist

Všechno je jinak: Nintendo Switch 2 nabírá výrazné zpoždění

Konzole Nintendo Switch v docku
  • Nástupce Nintenda Switch pravděpodobně letos neuvidíme
  • Řada respektovaných médií v čele s VGC tvrdí, že jejich zdroje ukazují na první kvartál roku 2025
  • Doufejme, že Nintendo zachová zpětnou kompatibilitu her

Nintendo Switch je tady s námi už od roku 2017, přičemž stále více hráčů netrpělivě očekává příchod nástupce, který podle řady spekulací už klepe na dveře. Ty nejoptimističtější zprávy hovoří už o příštím měsíci, zatímco pesimisté odhadovali příchod Switche 2 spíše až na přelom léta a podzimu. Jak se ale zdá, ani jedni nejspíše nemají pravdu. Podle serveru VGC bylo oficiální představení nové konzole japonského herního obra odloženo až na první kvartál příštího roku, přičemž zdroje známého brazilského novináře a také Eurogameru se k těmto spekulacím přiklánějí také.

Uvedení nástupce Nintenda Switch se nejspíše odkládá na rok 2025

Vydání na začátku roku 2025 by mohlo znamenat, že Switch 2 (což není potvrzený název konzole) bude uveden na trh ve stejnou dobu jako jeho předchůdce, který se objevil v březnu 2017. Dva zdroje VGC potvrdily, že vyvíjejí hry pro Switch 2 plánované na začátek roku 2025. Pozdější datum vydání by také dalo vývojářům čas na dokončení launchových titulů, přičemž jedním z nich by mohl být Metroid Prime 4. Ten byl oznámen v roce 2017 a jeho vývoj byl restartován v roce 2019, avšak od té doby se pět let nedočkal žádné aktualizace, přičemž server Polygon vyslovil teorii, že by si ho Nintendo mohlo šetřit právě pro svou novou konzoli.



Zapnutá konzole Nintendo Switch



Nepřehlédněte

Premiéra Nintendo Switch 2 už příští měsíc? Zákulisní novinky dávají hráčům naději

Switch 2 bude mít po svém předchůdci, který se již stal nejprodávanější konzolí Nintenda v historii a překonal prodeje svých kolegů od Sony i Microsoftu, co dělat. Ať už bude datum představení jakékoli, nejen v redakci doufáme, že se potvrdí předchozí spekulace o zpětné kompatibilitě her, která by nové konzoli usnadnila těžké začátky a velmi by potěšila také samotné hráče. Rovněž má být zachována i kompatibilita se současným systémem fyzických cartridgí, které si oblíbilo poměrně velké množství hráčů.

Autor článku Michael Chrobok
Michael Chrobok
Nestranný fanoušek mobilních technologií, amatérský fotograf, příležitostný sportovec a městský cyklista. Ve volném čase rád cestuje, zahraje si hru, nebo se ponoří do světa Zaklínače či Star Treku.

Kapitoly článku