Svou premiéru na právě probíhajícím veletrhu IFA v Berlíně měla i značka Realme. Protože je Evropa pro tohoto výrobce klíčovým trhem, chce nový viceprezident Realme a CEO Realme pro Indii a Evropu Madhav Sheth zajistit rychlý růst právě tady. K tomu prohlásil: „Odpovědnost za evropský a indický trh je pro mě nová zkušenost a velká výzva. Chceme se stát jednou z pěti nejúspěšnějších značek v Evropě a v roce 2021 prodat na tomto trhu více než 15 milionů zařízení.“
Aby značka Realme tento cíl dokázala splnit, vytvořila strategii „One Europe“. V rámci této strategie bude Realme nasazovat své modely řady Hero na osmi trzích najednou – v Německu, Velké Británii, Polsku, Španělsku, Francii, Řecku, Itálii a samozřejmě i České republice. Zatímco na všech klíčových trzích vznikají lokalizované prodejní a marketingové týmy, společnost oznámila, že Německo se stalo oficiálním sídlem evropské pobočky. I na českém trhu je Realme velmi dobře vnímanou značkou.
Podpora 5G sítí
Klíčovým bodem evropské strategie Realme je podpora 5G. Evropa je jedním z prvních trhů na světě, kde se nasazuje síť 5G a Realme se chce profilovat jako průkopník 5G jako varianty dostupné pro všechny uživatele. Z toho důvodu uvede Realme na evropský trh ještě během tohoto roku vůbec první produkty s 5G za cenu nižší než 300 euro.
Právě představeno – Realme 7 a 7 Pro: téměř samá pozitiva a jeden trestuhodný nedostatek
Po úspěchu značky v Asii značka Realme na veletrhu IFA neoznámila jen nástup na strategický trh v Evropě, ale také potvrdila, že vstoupí také na trh jižní Ameriky, aby byla dostupná na celém světě.
V souladu se strategií „chytrý telefon a produkty s umělou inteligencí“ pokrylo portfolio společnosti Realme za dva roky celý trh s chytrými telefony – od těch nejdostupnějších až po vlajkové lodě.
Mohlo by vás zajímat – Recenze Realme X50 5G: stylovka se skvělou výbavou a příznivou cenou
Kromě chytrých telefonů nabízí Realme také produkty s umělou inteligencí pro mladé uživatele za dostupné ceny. Produktová strategie „1+4+N“ je výchozím bodem pro využití chytrých technologií ve všech aspektech života.
- 1 srdce: chytrý telefon je středobodem ekosystému AIoT, ke kterému se připojují všechna zařízení AIoT prostřednictvím aplikace Realme Link.
- 4 chytrá centra: Realme na vybraných trzích také prodává chytré televize, chytré hodinky a sluchátka. To jsou čtyři hlavní zařízení, která dotvářejí centrální infrastrukturu ekosystému Realme a společně s chytrými telefony pomáhají ovládat další produkty AIoT.
- N AIoT produkty: „N“ je zástupný symbol, který reprezentuje závazek Realme k vytvoření mnoha dalších chytrých produktů, které doplní celý ekosystém v budoucnu a které mladým zákazníkům pomohou jít s dobou.
Produktová strategie chytrého života 1+4+N přinese v roce 2020 padesát nových zařízení AIoT a další stovku v roce 2021. Produkty AIoT by se tak měly stát nedílnou součástí našich životů, a to za dostupnou cenu. V posledním kvartálu roku 2020 navíc Realme uvede na trh svou první 55“ TV s širokou barevnou škálou, bezdrátová a true wireless sluchátka s aktivním potlačením hluku, kterými chce právě technologii potlačení hluku popularizovat, chytré telefony střední a vyšší třídy, chytrou kameru a žárovky.
V současnosti má Realme více než 45 milionů uživatelů po celém světě, působí na více než 60 trzích, je mezi top 4 značkami v Austrálii, top 5 v Singapuru, top 4 v Indii a také v jihovýchodní Asii. Plány Realme počítají do budoucna s představením prémiových produktů, s prodejem více než 100 milionů produktů ročně a s upevněním pozice mainstreamové značky. Plány to jsou odvážně… Zda se skutečně povede vše splnit ukáže až čas, nakročeno má ale tento výrobce velmi slibně.