TOPlist

Nový Assassin’s Creed na obzoru. Čeká nás návrat ke kořenům série?

l intro 1606926990

Z původně plánovaného rozšíření pro nejnovější díl ze série Assassin’s Creed s podtitulem Valhalla nakonec vznikne samostatná hra, která Ubisoftu pomůže zaplnit prázdné místo ve vydavatelském kalendáři. Informaci s odvoláním na důvěryhodné zdroje přinesl novinář Jason Schreier z Bloombergu. Zprávu vzápětí potvrdil také britský herní magazín Eurogamer.

Projekt Rift

Dosud neoznámený titul s krycím jménem Rift až do konce loňského roku vznikal jako velké rozšíření pro předloňskou Valhallu. Ubisoft se jej však s ohledem na prořídlý vydavatelský plán rozhodl proměnit v plnou hru, jejímž protagonistou by měl být asasín Basim – populární postava právě z Valhally.

Návrat ke kořenům?

Ve srovnání s posledními díly v sérii však Rift nabídne o poznání menší rozsah. Podle zdrojů Eurogameru by se měl odehrávat v Bagdádu. Podle dostupných informací by se nemělo jednat o RPG s masivním otevřeným světem, nýbrž o menší projekt se zaměřením na nenápadný a kradmý postup. S vydáním se počítá na konec letošního roku, případně začátek toho příštího.



Steam log



Nepřehlédněte

Steam přišel s novinkou, kterou ocení hráči s malým úložištěm

Právě kvůli nebývalému rozsahu posledních dílů se tvůrci museli vyrovnávat s kritikou některých fanoušků, podle nichž byly hry příliš dlouhé, aniž by nabízely dostatečně smysluplný obsah. Ubisoft se naopak nechal slyšet, že Valhalla je nejúspěšnější díl v historii série.

Nový obsah do Valhally dorazí v březnu

Rift vstoupí do prodeje před ambiciózním titulem Assassin’s Creed Infinity, který by se měl neustále vyvíjet a rozrůstat o příběhy z různých historických epoch.



warcraft



Nepřehlédněte

Těšíme se! Warcraft letos zamíří na mobily

Majitelé Valhally však nemusí smutnit – už v březnu totiž vychází rozsáhlé rozšíření Dawn of Ragnarök, které nabídne přibližně 35 hodin nového obsahu.

Autor článku Marek Bartík
Marek Bartík
Redaktor serveru SMARTmania.cz a brněnský student. Vedle toho velký fanoušek videoher, jehož nepřestává udivovat jejich překotný vývoj. Svět kolem nás plyne takovou rychlostí, že se za ním mnohdy nestačíme otáčet, čímž se pro nás stává nepostižitelným.

Kapitoly článku