Ze zprávy o finančních výsledcích Ubisoftu za první čtvrtletí aktuálního fiskálního roku se hráči dozvěděli mimo jiné o odkladu akční hry Avatar: Frontiers of Pandora. V kontextu ekonomicky nejisté doby z ní však také vyplývá tendence uchylovat se k osvědčeným postupům a zaručeným kasovním úspěchům. Vyjma zmíněného Avatara totiž francouzský vydavatel odložil také jakýsi dosud neoznámený prémiový titul menšího rozsahu. Podle mnohých jde o pokračování vlajkové série Assassin’s Creed s podtitulem Rift.
Zloděj z Bagdádu
S hrou, která by se měla podle dřívějších spekulací odehrávat v Bagdádu, se původně počítalo na letošní fiskální rok, takže vyjít měla nejpozději v březnu příštího roku. Z původně plánovaného DLC pro předloňský Assassin’s Creed Valhalla se vyklubal ambicióznější projekt, který se tvůrci rozhodl rozpracovat do svébytné hry ve snaze vyplnit prázdná místa ve vydavatelském plánu. Podle zdrojů Kotaku se však titul potýká s novými produkčními komplikacemi, kvůli nimž bylo nutné jej odložit.
Nepřehlédněte
Má Hideo Kodžima prsty v atentátu na japonského expremiéra? Slavný vývojář chystá trestní oznámení
Ačkoliv se na herních fórech a sociálních sítích množí názory, že Ubisoft v posledních letech kreativně ustrnul, značka Assassin’s Creed se nadále těší vysoké popularitě i značným výdělkům.
Rift lze do určité míry chápat také jako snahu Ubisoftu překlenout hlušší období, zatímco v interních studiích pokračují práce na platformě Infinity, která by měla sjednotit všechny budoucí tituly pod jednu střechu.
Po Riftu přijde Red
Prvním pokračováním postaveným na nové technologii by měl být projekt s kódovým označením Red. Podle novináře Jeffa Grubba se v něm hráči konečně podívají do vytouženého Japonska. Zdroje zmíněného magazínu sice podobně konkrétní nejsou, avšak shodují se na zasazení někde v Asii, po čemž fanoušci dlouhodobě marně volají.