Kam se podíváme v budoucím Assassin’s Creed? Ve hře je prý vytoužené Japonsko

assassins creed japan infinity

Ze zprávy o finančních výsledcích Ubisoftu za první čtvrtletí aktuálního fiskálního roku se hráči dozvěděli mimo jiné o odkladu akční hry Avatar: Frontiers of Pandora. V kontextu ekonomicky nejisté doby z ní však také vyplývá tendence uchylovat se k osvědčeným postupům a zaručeným kasovním úspěchům. Vyjma zmíněného Avatara totiž francouzský vydavatel odložil také jakýsi dosud neoznámený prémiový titul menšího rozsahu. Podle mnohých jde o pokračování vlajkové série Assassin’s Creed s podtitulem Rift.

Zloděj z Bagdádu

S hrou, která by se měla podle dřívějších spekulací odehrávat v Bagdádu, se původně počítalo na letošní fiskální rok, takže vyjít měla nejpozději v březnu příštího roku. Z původně plánovaného DLC pro předloňský Assassin’s Creed Valhalla se vyklubal ambicióznější projekt, který se tvůrci rozhodl rozpracovat do svébytné hry ve snaze vyplnit prázdná místa ve vydavatelském plánu. Podle zdrojů Kotaku se však titul potýká s novými produkčními komplikacemi, kvůli nimž bylo nutné jej odložit.



hideo kojima wikipedia



Nepřehlédněte

Má Hideo Kodžima prsty v atentátu na japonského expremiéra? Slavný vývojář chystá trestní oznámení

Ačkoliv se na herních fórech a sociálních sítích množí názory, že Ubisoft v posledních letech kreativně ustrnul, značka Assassin’s Creed se nadále těší vysoké popularitě i značným výdělkům.

Rift lze do určité míry chápat také jako snahu Ubisoftu překlenout hlušší období, zatímco v interních studiích pokračují práce na platformě Infinity, která by měla sjednotit všechny budoucí tituly pod jednu střechu.

Po Riftu přijde Red

Prvním pokračováním postaveným na nové technologii by měl být projekt s kódovým označením Red. Podle novináře Jeffa Grubba se v něm hráči konečně podívají do vytouženého Japonska. Zdroje zmíněného magazínu sice podobně konkrétní nejsou, avšak shodují se na zasazení někde v Asii, po čemž fanoušci dlouhodobě marně volají.

Autor článku
Marek Bartík
Redaktor serveru SMARTmania.cz a brněnský student. Vedle toho velký fanoušek videoher, jehož nepřestává udivovat jejich překotný vývoj. Svět kolem nás plyne takovou rychlostí, že se za ním mnohdy nestačíme otáčet, čímž se pro nás stává nepostižitelným.
image/svg+xml
+

Kapitoly článku