V průběhu posledního roku prošla fitness aplikace z dílny Googlu mnoha proměnami, a to jak po designové stránce, tak po stránce funkcí. Nejprve přišla změna vizuálního stylu, na kterou navázalo zrušení webového klienta. Dokonce na konkurenční platformě iOS se dočkali, nicméně podle reakcí některých uživatelů se zdá, že Google některé očividné chyby a stížnosti odmítá řešit.

Pro některé uživatele se chybovost omezila na nemožnost přihlásit se do služby, jiným pro změnu přestala aplikace počítat kroky úplně. Většinu chyb pozorují uživatelé náhodně, nejvíce jich přibylo v posledních týdnech. Jiní ale hlásí problémy už od března, což je poměrně dlouhá doba. Podle všeho také nehraje roli, zda uživatelé používají Google Fit samostatně, nebo s hodinkami s Wear OS.
Problémy máme také v redakci
Problémy se nevyhnuli ani nám v redakci. Osobně mám dlouhodobě problém s algoritmem na vypočítávání pohybových minut a kardio bodů. Ten často znovu přehodnocuje svá původní měření a neustále snižuje výsledek mého výkonu. Nejednou se mi tak stalo, že po intenzivním cvičení jsem dostal kupříkladu 75 kardio bodů, k večeru jsem jich měl 68 a další den můj výkon aplikace ohodnotila na 63 bodů. To zkrátka motivaci příliš neprospěje.
Nemluvě o problémech se synchronizací s aplikacemi třetích stran. Než se do Google Fit začaly posílat data o naměřeném srdečním tepu z aplikace Withings, trvalo to řádově několik měsíců. Z nějakého důvodu aplikace Fit nepřijímala ani data z nedávno recenzovaného náramku Xiaomi Mi Band 4. Je škoda, že Google ignoruje tyto chyby, které spoustě uživatelů znepříjemňují den a mnohým to dokonce zabraňuje službu aktivně používat.