Nový Asus ZenFone 6 láká na špičkovou výbavu a příznivou cenu. Zjistěte o něm více!

Domů » Články » Co můžete ovládat z Apple Watch? 5 věcí, o kterých jste nevěděli

Co můžete ovládat z Apple Watch? 5 věcí, o kterých jste nevěděli

Chytré hodinky z dílny Applu (recenze čtvrté generace) toho umí spoustu a plným právem lze o nich tvrdit, že svým nositelům poskytují nejlepší možný uživatelský zážitek z nositelné elektroinky, jaký v současné době můžete mít. Ačkoli vám hodinky o mnoha svých funkcích bez okolků řeknou, na jiné si musíte přijít sami. V našem článku se podíváme na 5 věcí, které můžete ovládat skrze Apple Watch.

Ovládejte svou chytrou domácnost

Jestliže máte svůj domov prošpikovaný technikou, která si rozumí s HomeKitem, není nic jednoduššího, než ji ovládat přímo z vašeho zápěstí. Například takové žárovky Philips Hue můžete rovnou zapnout či vypnout nebo lze využívat různých scénářů pomocí automatizací nastavených v HomeKitu.

apple watch alexa
Když vám nevyhovuje Siri, nahraďte ji Alexou

Případně můžete využít také aplikaci IFTTT, pokud máte zařízení, která si příliš s HomeKitem nerozumí. Dokonce můžete i podvést Siri s hlasovou asistentkou Alexou, je-li vám právě tato virtuální asistentka milejší.

Odemkněte svými hodinkami počítač s MacOS

Synergie produktů Apple je všudypřítomná, proč tedy neustále do vašeho Macbooku či iMacu zadávat vaše heslo? S funkcí automatického odemčení s pomocí Apple Watch je vyťukávání hesla minulostí.

apple watch unlock
Na heslo můžete klidně zapomenout

Tuto funkci můžete využít se všemi hodinkami Apple Watch běžícími na watchOS 3 a vyšším, společně se zařízeními s MacOS Sierra a vyšším.

Zahoďte klíče od auta

Ze zápěstí sice aktuálně nemůžete ovládat svůj automobil jako James Bond ze svého mobilu ve filmu Zítřek nikdy neumírá, ale trochu futuristického ovládání přeci jen Apple Watch přináší.

apple watch car bmw
Klíče od auta nechte klidně doma

Pokud vlastníte automobil značky Mercedes-Benz, Porsche, Volkswagen nebo BMW, můžete využít aplikace pro Apple Watch, které vám umožní například odemknout auto. A u některých modelů ještě mnohem více.

Dálkový ovladač pro televizi a iTunes

Určitě znáte ty chvíle, kdy se pohodlně usadíte a následně zjistíte, že ovladač je na druhé straně místnosti. Pokud máte Apple TV, zvedat se už nemusíte.

apple watch remote
Už nemusíte hledat dálkový ovladač

Přímo ze zápěstí můžete například upravovat hlasitost, spouštět a zastavovat přehrávání nebo nechat si přehrát další epizodu oblíbeného seriálu. Obdobné činnosti můžete provozovat také v rámci iTunes.

Druhý displej pro váš iPhone

Apple Watch a iPhone spolu komunikují nejen na běžné bázi jakožto prodloužená ruka telefonu, kdy vám zobrazují notifikace a vy na ně můžete rovnou odpovídat. Spojení hodinek a telefonu je mnohem těsnější, než by se na první pohled mohlo zdát.

Apple Watch Series 4 videorecenze
Hodinky si s iPhonem rozumí skvěle po všech stránkách

Zrcadlení aktuálně přehrávaného obsahu oceníte především na cestách, stejně tak možnost ovládat hlasitost hudby na bezdrátovém reproduktoru přímo pomocí digitální korunky, pokud hudbu posíláte z iPhonu. Jednoduché, ale strašně návykové.

Jaké funkce nejvíce využíváte u svých Apple Watch vy? Dejte nám vědět do komentářů :-)

Michael Chrobok

Nestranný fanoušek mobilních technologií, amatérský fotograf, příležitostný sportovec a městský cyklista. Ve volném čase rád cestuje, zahraje si hru, nebo se ponoří do světa Zaklínače či Star Treku.

74 komentářů

  1. Pastor (neregistrovaný)

    O tom se tupelům s androprdem může jenom zdát.

    • Pastor_official :-D (neregistrovaný)

      Chaby pokus. Jirka neustal svou další prohru a své lži :-D

    • lerion (neregistrovaný)

      No, mam Garminy a umi to same, navic mnohem vic, vydrzi na baterku dele, stoji mene a jeste umi pracovat jak s iPhonem, tak s Androidem… Tak ja nevim, o cem se mi muze jenom zdat :D

      • Lerion
        Věřím Garmin se mi hodně líbí jejich nositelna elektronika, možná mimo to co se týče navigaci, jinou značku přes deset let neuznávám

    • Android kolikrát má něco podobného, ale je to dobré na papíře a realita je spíš k vzteku. Na hodinkách Samsung Watch (pravda tam je Tizen) je například appka, která umí ovládat přehrávač hudby. Takže si pustím hudbu z telefonu do Chromecastu a pak na hodinkách mohu například ztlumit nebo přeskočit skladbu. Jenže aplikace v hodinkách nabíhá tak 5 vteřin než mě to pustí něco udělat.

      Na Apple watch pustím z mobilu do Homepodu skladu a jakmile zvednu hodinky a podívám se na ně tak hned na nich mohu pracovat s přehrávačem, žádné čekání, je to tam hned automaticky.

      A takto bych mohl pokračovat. Uživatelský zážitek je s Apple lepší, ačkoliv na papíře by to mohlo vypadat opačně. Apple má funkcí kolikrát méně, ale co umí, to umí velmi dobře.

      • MrViki
        Ano v tomhle bezezbytku souhlasím, méně je někdy více a ač výkonem a funkcemi SW a HW od Apple zdánlivě zaostává, v tomhle jsou neprekonane vím své a řeči některých tady a jinde mě nepřesvědčí o opaku.

  2. shepii (neregistrovaný)

    To jsou tedy novinky, to snad ví každý uživatel. Titulek jak z blesku, navíc lživý…

  3. JoeBlack

    „Zahoďte klíče od auta“
    Copak centrál taky nebude fungovat s Apple Watch? Stejná chyba jako u iPadů Pro 2018? :-D
    Odemykání je fajn, ač ho osobně nepoužívám a ovládání multimedií je prostě super, přeci jen když už člověk nosí hodinky, které vydrží alespoň týden nabité, má je 99% času na ruce – to je moc o telefonu říct nedá.
    Když jsem používal Pebble, tak jsem využíval ovládání multimedií pořád.
    Pebble vyšly v roce 2013? :-D To brzo Apple, to brzo.

    • Tak Google se ještě ani napostavil na startovní čáru a jeho partneři se potichu vytratili. A MS rovnou vracel startovné 😂 Ano, Apple je sice mezi slepými jednooký král, ale holt král.

      • lerion (neregistrovaný)

        Kral? Mel jsi uni nekdy na ruce nejake Garminy?

      • Lerion: Garmin jsem měl, nenadchlo mě to, nedotykový displej, úplně jiná váhová kategorie řekl bych.

      • lerion (neregistrovaný)

        Me nedotykovy displej velmi vyhovuje. Kdyz se clovek vali v blate a ma rukavice, dotykovy displej je to posledni co by chtel. Tohle navic lze ovladat po hmatu.
        Dalsi super veci je plavani. S dotykovym displejem toho v bazenu moc neudelam.

        100 lidi 100 chuti. Garminy nejake dotykove verze maji take. Ale ja jsem si je prave bral kvuli starym dobrym tlacitkum. Pro me mnohonasobne lepsi reseni.

      • Aha, no tak ok. Ale v bazénu Apple watch fungují úplně v pohodě.

      • A proč vlastně srovnáváme jablka a hrušky? Opět…

      • lerion (neregistrovaný)

        Uni: Asi proto, ze clanek zacina „že svým nositelům poskytují nejlepší možný uživatelský zážitek z nositelné elektroinky, jaký v současné době můžete mít“.

        Ja mam skvely uzivatelsky zazitek z Garminu. Appla Watch jsem zkousel a prilis mne nezaujaly. Nelibi se mi designem, funkcemi a hlavne vydrz na baterii je pro me naprosto zasadni.

        Muj uzivatelsky zazitek, kdyz 20 hodin v kuse dokazi navigovat pres GPS proste Apple Watch nezprostredkuji.

        (Tim netvrdim, ze jini uzivatele zas nevyuziji Apple Watch vice, ja ale rozhodne ne).

      • lerion (neregistrovaný): Pokud se nepletu, aktuálně je v podílech Garmin někde v kategorii „Other“, zatímco Apple je dle všeho leader. Takže asi tak s onou proklamací, očividně se zakládá na faktech;)

      • JoeBlack

        @lerion
        Garmin bych sem fakt netahal, tady se bavíme o dětských modelech. Ty dospělé, s kvalitní konstrukcí, se skutečným safírem sem prosím netahejte ;)

      • lukass71

        A je to tu zase. Nadavani do produktu, ktere nepouzivam, jen proto ze sem „lepsi“. Osobne se mi garminy absolutne nelibi a dost by mi chybel ekosystem a aplikace, ktere Apple nabizi.

      • uni: Takže zmatenec si opět plete podíl na trhu s kvalitou produktu? Podíl na trhu přece vůbec nic neříká o tom, zda mohou dané hodinky poskytovat svým uživatelům dobrou (či jednu z nejlepších) zkušenost. Že takovou teorii neaplikuješ třeba u Android vs iOS, nebo u Windows vs macOS…proč asi že :)

      • JoeBlack

        @lukass71
        Problém je v tom, že hodně lidí má ještě stále zažité spojení hodinky a spolehlivost nebo preciznost.

      • lukass71

        A? Apple watch pouzivam kazdy den, jeste k tomu dnes uz docela stary series 2, a nikdy jsem nemel problem s jejich spolehlivosti ci preciznosti?

      • JoeBlack

        @lukass71
        Jak je vidět kvalita je relativní.
        Stejně jako někomu stačí Sencor sluchátka za 50 Kč.

      • lukass71

        Eh??

      • Menty: Obávám se, že téma přesahuje zdejší formát a co především, tvé kapacity. Zjednodušeně, opět došlo k míchání jablek a hrušek.

      • uni: Tak laskavě nepindej o tom, jak za to zas může někdo jiný (očividně jsi dneska pár bodů přeskočil) a uveď to tedy na pravou míru a pouč mě, mentore.

    • JoeBlack: Bylo by chybou usuzovat, že se něco děje teprve až o tom napíší na smartmanii… Ovládání multimédií třeba na AW používám už od první generace.

      • Zbyla po něm jen šmouha👍

      • lololol (neregistrovaný)

        Ano ano, mistni sasek uz zase plesa radostou, ked sa oslavuje Apple. No co uni, ktore funkcie najradsej na AW pouzivas ty?

      • lerion (neregistrovaný)

        Ovladani multimedii v hodinkach pouzivam uz od dob, kdy Apple ani netusil, ze nejake nositelna elektronika exituje… Vy smouhy :D

      • JoeBlack

        Já vím ;)
        Aplikací pro AW existuje mnoho, ale když se to podá v článku, tak proč si nekopnout, vždyť je to jen Apple.
        Sám jsem teď nejvíc zvědav na další generaci, protože má teoreticky umě „nativně“ monitorovat spánek – to je ta funkce, co ji nikdo nepoužívá … teda zatím, v listopadu to bude revoluce.
        Ale proč mě to ve skutečnosti zajímá je baterie, která se pro monitoring spánku musí citelně vylepšit – a to už myslím ocení opravdu každý.

      • lerion (neregistrovaný)

        Monitoring spanku jsem vyuzival uz u MS Band. Bylo to zajimave pro buzeni, ale jinak me moc nezajimalo, kdyz mi po probuzeni mobil rekl jak dobre jsem se vyspal. Nejsem blbec, to prece umim poznat sam…

  4. lukass71

    To odemykani pocitace je fakt super. Zvlast potom u starsich macu bez touchID. Nikdy jsem si nemyslel, ze si smartwatchky tak zamiluju (nebo vlastne hodinky celkove, nikdy jsem moc nenosil), ale fakt dneska neopustim dum bez nich. Jedina vec, ktera mi chybi, je AOD.

    • Chvíli vydrž, AOD dostane někdy snad i iPhone.

      • Tomáš (neregistrovaný)

        Huawei má AOD několik let a nebyli schopní dát dohromady naprosto základní věci jako jsou notifikace třetí strany, byl tam tuším problém s 24h formátem času a další primitivní chyby. Huawei je po stránce SW spodina, po stránce HW nadprůměr.

      • AOD přišlo na android tuším u Galaxy S7. V roce 2016.
        Huawei s tím přišel v roce 2017.
        Nyni už má Huawei take podporu aplikaci třetích stran. Pozdě ale má.

        Nebudu dál rozebírat, že AOD měly symbiany někdy v roce 2010.

        24h problém jsem u Mate 20 pro nezažil, takže to bylo asi u mate 10 pro a P 20 pro.

        Důležité je, že se výrobce I tady snaží. Pár měsíců zpoždění nic neznamená.

      • xzeit: Nejsem si jistý, zda S7 měla AOSP AOD, dle mě to bylo od Samsungu, nicméně tak jako tak byl před tím LG?

      • Tuším, že to měl v té tobě i Pixel. Ale to je celkem jedno. Momentálně je to taková samozřejmost 😊

      • lukass71

        Mne je AOD u iPhone uplne fuk.
        Na notifikace a cas mam prave ty hodinky lol

      • Jo, ty. Ale co ostatní, co hodinky nemají?

      • lukass71

        Eh? Vis, ze reagujes na komentar, kde primo pisu co MNE chybi? A mne AOD na iPhone fakt nechybi vubec.

      • Tomáš (neregistrovaný)

        Na S10 AOD samozřejmě je, ale na každém telefonu jsem to měl vypnuté. Pro mě to je funkce k ničemu.

      • Tomáš: to jsi jeden z mála. Samozřejmě pro takové jako jsi ty se dá AOD vypnout. Když chceš udělat z S10 iPhone, tak to taky není problém. Prostě povypinas pár funkci a máš iPhone 😁

      • Lukass71: však jsem taky v mém prvním komentáři napsal i iPhone – takže z toho si logicky vyvodiš, jak jsem to myslel. Že je to pro tebe problém, tak to není žádná novinka.

      • htcjirka

        Přesně tak, důležitá je možnost volby, nepouzivam, vypnu, chci pouzivat zapnu. U iPhone nemyslitelne, neumí, neumí, tohle taky neumí, omezení, omezení a zase omezeni. Ale tupela potřebují a obhájí si diktát. Vedení za ručičku je jejich životní náplní.

      • Johny (neregistrovaný)

        Spíš ty nic neumíš, ty jelito.

      • A je to tady. Někdo nerad slyší pravdu 😁

      • Tomáš (neregistrovaný)

        htcjirka: V tom nemáš pravdu. Když se poptáš lidí, kteří jsou časově vytížení a telefon používají na volání, psaní, navigaci, hudbu, semtam nějakou hru, je to všem víceméně jedno nehledě na fakt jak moc žere AOD energii. Na tyto hračky mají čas lidi, kteří u toho mají čas sedět nebo je to zajímá. Trochu rozhledu neuškodí než hned odsoudíš celou skupinu :-)

      • Spotřeba AOD je zanedbatelná. Zkoušel jsem s AOD I bez a nemá smysl to řešit, pokud ti teda mobil neleží více nez10h denně na stole. Je sice pravda, že u Galaxy S7 to je cca 0.8% za hodinu, ale u Lumie 1020 to bylo jen 0,2% a to měla menší Aku. Pixel je na tom take lépe

      • lukass71

        xzeitNahlásit | 11. 5. 2019 v 10:17
        Lukass71: však jsem taky v mém prvním komentáři napsal i iPhone – takže z toho si logicky vyvodiš, jak jsem to myslel. Že je to pro tebe problém, tak to není žádná novinka.

        Vsak jo, ale reagujes tim na moje preference v prvnim komentari, a MNE je AOD u iPhonu fuk. Radsi Airdrop, handoff, imessage, icloud a podobny vychytavky, ktere realne zvysuji moji produktivitu, nez milion nastaveni, ktere nepotrebuju.

      • Jo tak podle tebe je AOD bez smyslu. Aha. Chápu že máš hodinky,tak to neřešíš. Když má člověk ale ajfon, tak další zřízení je téměř nutnost. Ajfon žádná notifikacni dioda, žádné AOD. Jak vidíš na ajfonu, že ti přišla zpráva, nebo máš neprijaty hovor a když se to stalo, tak u něj zrovna nejsi?
        Nevidíš, dokud na něj aspoň nesahnes.
        To je produktivita jak pojď mě mr*dat.
        Základní informovanost není schopen poskytnout sám o sobě. K tomu potřebuješ další aj věci, aby to bylo více funkční. Pecka 😁👍

      • lukass71

        Kdyz u telefonu zrovna nejsem, tak mi prece nepomuze ani to AOD ne :DDDD Jinak pri kazde prijate notifikaci se mi rozsviti displej, kdybych nemel ty hodinky. Jestli produktivitu vidis jen v notifikacich a jeste k tomu pouzivas huawei, kterej je zapomina posilat, tak to je dost slusny lol
        Znovu, fakt je mi tvoje AOD nebo notifikacni diody uplne fuk, sam bych jej nepouzival(nepouzival jsem). Chapu, ze pro tebe jsou tyhle veci dulezite, tak budiz, pouzivej si co chces, tobe ten iPhone by dobre neposlouzil. Ale prestan to tu vnucovat ostatnim, mne iPhone vyhovuje 100% a k Androidu se nejspis dlouho nevratim, presto te tu ale nebudu nazyvat tupounem, protoze pouzivas jiny system nez ja lol

      • lukass71

        Kdyz u telefonu zrovna nejsem, tak mi prece nepomuze ani to AOD ne :DDDD Jinak pri kazde prijate notifikaci se mi rozsviti displej, kdybych nemel ty hodinky. Jestli produktivitu vidis jen v notifikacich a jeste k tomu pouzivas huawei, kterej je zapomina posilat, tak to je dost slusny lol
        Znovu, fakt je mi tvoje AOD nebo notifikacni diody uplne f u k, sam bych jej nepouzival(nepouzival jsem). Chapu, ze pro tebe jsou tyhle veci dulezite, tak budiz, pouzivej si co chces, tobe ten iPhone by dobre neposlouzil. Ale prestan to tu vnucovat ostatnim, mne iPhone vyhovuje 100% a k Androidu se nejspis dlouho nevratim, presto te tu ale nebudu nazyvat tup.ounem, protoze pouzivas jiny system nez ja lol

      • Přesně právě proto ti AOD, nebo notifikacni dioda pomůže. V tom jsi tup*oun. Protože kdzy ti přijde něco na mobi, který ti leží někde v druhém pokoji a zrovna u něj nejsi a nemáš záple vyzvánění a pak přijdeš zpátky k mobilu, AOD, nebo dioda tě ihned informují prostým pohledem na mobil, jestli tam něco je, či ne. Takhle ten mobil který nemá tyto vizuální notifikace musíš vždycky kontrolovat. Prostě otrok.

      • AOD a notifikace ti jsou fuk, ale hlavně že máš na to super iHodinky které tě o tom informují 😁👍.

        A k tomu tvému pouzivej si co chceš? Já mám aspoň na výběr, můžu si zvolit, jestli chci, nebo nechci zobrazovat některé notifikace atp. Ty musíš poslouchat diktát Applu a to je teprve to ovečkovství. Já to samozřejmě nikomu nevnucuji. Tady je řeč o tom,že tady je na výběr z možností, u Applu moc ne.

        Tupounem tě nenazyvam kvůli systému, ale tvé neschopnosti chápat.

        Samozřejmě že ty notifikace a AOD zvyšují informovanost. To snad musí být jasné každému… A že používám Huawei? A? Chodí mi vše úplně stejně jako na Samsungu, žádný problém s uspavanim aplikací, něho jejich ukončováním, nebo nepřicházejících notifikací fakt nemám…. Pošleš email, mám ho hned. To ty jsi bez hodinek v p.. 😁

      • AOD a notifikace ti jsou fuk, ale hlavně že máš na to super iHodinky které tě o tom informují 😁👍.

        A k tomu tvému pouzivej si co chceš? Já mám aspoň na výběr, můžu si zvolit, jestli chci, nebo nechci zobrazovat některé notifikace atp. Ty musíš poslouchat diktát Applu a to je teprve to ovečkovství. Já to samozřejmě nikomu nevnucuji. Tady je řeč o tom,že tady je na výběr z možností, u Applu moc ne.

        Tupo**unem tě nenazyvam kvůli systému, ale tvé neschopnosti chápat.

        Samozřejmě že ty notifikace a AOD zvyšují informovanost. To snad musí být jasné každému… A že používám Huawei? A? Chodí mi vše úplně stejně jako na Samsungu, žádný problém s uspavanim aplikací, něho jejich ukončováním, nebo nepřicházejících notifikací fakt nemám…. Pošleš email, mám ho hned. To ty jsi bez hodinek v p.. 😁

      • Tomáš (neregistrovaný)

        htcjirka: možná se s tebou dá diskutovat, ale až se nebudeš chovat jako asociál, který si léčí své mindráky urážením ostatních. Předpokládám, že ještě nejsi plnoletý. To jablečné omezené tupelo jak ty říkáš toho může mít v hlavě stonásobně více než ty jen je jim jaksi jedno jaký mají telefon, protože to je na stupnici priorit na posledních místech.

      • lukass71

        Jen podotknu, ze pokud jsem v druhem pokoji a prijde k telefonu, tak se mi displej rozsviti diky raise-to-wake a hned notifikace taky vidim :)

        Hodinky jsem si koupil nejen kvuli notifikacim, taky treba prave zminene prepinani hudby, activity-tracking, to-do listy a mnoho dalsich duvodu. Krom toho, koupil jsem je extremne vyhodne pres ebay a samotnyho mne prekvapilo, jak pohodlny zivot s nimi je a jak diky nim vlastne pouzivam telefon mene.

        Jak rikam, mne je vcelku jedno, ze ty mas na vyber, mne a mnoho dalsim vyhovuji veci tak, jak jsou nastavene default v systemu u iOS/macOS/watchOS…

        A me neschopnosti chapat? Vsak ti primo hore pisu, ze chapu, ze je to pro tebe a klidne i mnoho dalsich dulezita featura, ale ja bych ji nevyuzil a znam spoustu dalsich lidi, ktery by to taky nevyuzili. Takze tady nechapes jen ty.

      • xzeit: Tak pokud mobil leží někde v druhém pokoji, tak se zobrazí notifikace na Apple Watch, takže tam člověk nemusí ani chodít snad ne.

        Já jsem používal AOD ještě v dobách Lumií, kdy se o tom Samsungu ještě ani nezdálo a soudruzi v Číně dávali Huawei na invazi do Evropy teprve dohromady. Následně jsem měl AOD na Samsungu. Funkce je to určitě příjemná, ale nevím, proč by tu fanatická Huaovce měla ostatní napadat za to, že používají něco jiného. Huawei zas nemá třeba Lukášem zmíněný AirDrop (i když Huawei, ten má zas jiný přenos dat, přímo do Číny), což je prostě topovka, bez toho si třeba neumim představit život zas já. iPhone 8 jsem spolu s Macem aktivně používal a chybějící AOD opravdu nebylo to hlavní, na co bych si mohl stěžovat. Ale tohle uživatel šrotu z Číny nemůže pochopit, kvalitní příslušenství to má nula, tak pak je člověk odkázán skutečně jen na smartphone.
        Navíc „Pošleš email, mám ho hned. To ty jsi bez hodinek v p.. 😁“ – Pokud mam mobil v kapse, AOD stejně nic neřeší, pokud ho mám na stole a někdo zavolá/napíše, AOD opět nic neřeší. Pokud má člověk hodinky, přijde mu notifikace tam, zatímco ty si to v kapse asi moc nepřečteš. Ano, někdo hodinky nemá, to je pravda, ale o tom ekosystém Apple je. Což ale opět – fanatická Huaovce, jejíž stroj nabízí nekvalitní příslušenství, nemůže prostě pochopit :D

      • Menty:nejdříve pro tebe, jako pro tupelo na druhou. Jeslti sis nevšiml, řeším situaci BEZ hodinek. Nikoho nenapadám, že používá něco jiného. Jen jsem zmínil, že v případě Apple eko systému jsi k tomu prakticky donucen. Protože samotný ajfon a notifikace jsou proste o h. Žádná dioda, žádný AOD. Ty jsi používal AOD na Lumii, já už na Nokii se symbianem.

        Ty tupelo, já moc dobře chápu přínos hodinek. Navíc jsem napsal, že je bez hodinek v p. on, samozřejmě v případech, kdy díky mobilu vidíš vizuální notifikaci. Takže uricte jsem nikde netvrdil, že ty hodinky jsou nesmysl. Nejsou. Já ale řešil možnosti samotného mobilu. To je pro tebe ale těžké pochopit… Já vím.

      • Lukass71 :Ale já neřeším, že to je důležitá věc pro všechny. Ale to, že samotný iphone nemá ani diodu ani AOD a nedá to tak ani na výběr.

        Rise to wake? Rise to wake? Tohle srovnáváš s AOD nebo notifikacni diodou, díky kterým na mobil nemusíš ani sáhnout?? To snad nemyslíš vážně. Je mi to jasné, jako jablečňak asi nechápeš smysl diody/AOD, jelikož to iphone nikdy neměl. Spousta lidí by to nevyužila, protze to jejich milovaný iphone nemá. Jakmile to bude iphone někdy mít, hodně lidí změní názor. 😁

        Jinak samozřejmě hodinky chápu, jsou určitě super a mají svůj smysl. Pro toho kdo je má a kdo je chce.

      • xzeit: Nečekal jsem od hloupé fanatické Huaovce jinou reakci :D Nás ale rudochu tvoje smetí z Číny absolutně nezajímá.

      • lukass71

        xzeit: Ja jsem ale android pouzival a oba telefony, co jsem mel, tu notifikacni diody mely a prisla mi to jako naprosta zbytecnost.
        Mobil mam vetsinou v kapse, kdyz na stole, tak pred sebou, pokud v jinym pokoji, tak mi je AOD stejne k nicemu, takze kdyz uz jdu do toho jinyho pokoje, tak telefon stejne do ruky vezmu a rozsviti se mi displej a hned vim.
        Jinak uprimne, ani v mem okoli jsem fakt videl lidi pouzivat AOD naprosto zridka a mimo smartmanii si na jeho absenci v urcitych zarizenich fakt nestezuje. Ale znovu, neberu ti to, ale fakt to neni vec, ktera by uzivatelum iP nejak strasne chybela a na tech hodinkach by mi to prislo mnohem uzitecnejsi.

      • Menty: však ty vždycky sklapneš. Sklopíš uši a zalezeš do boudy. Já tady ani Huawei nevytahoval, takže nevím, o čem to tady meleš. Tvůj příspěvek byl absolutně mimo. Řešil jsem AOD a notifikacni diodu obecně. Huawei vytáhl nějaký Tomáš… Fakt nevím proč,pak Lukass7172 a naposledy ty – úplně mimo. Vyloženě sis tady šel trochu pobrečet.

      • xzeit: Ano, protože se s tebou rozhodně nehodlám bavit. S rudou špínou zásadně nekomunikuju. Takže ano, kecej si opět co chceš, tvoje rudé pindy mě nezajímají. Fanatická agresivní rudá Huaovce xzeit – takovou osobou bych se měl zabývat? :D

      • Lukass71: no tak dotahni to příště do konce. Ten telefon do ruky bereš ze dvou důvodů. Buď s ním chceš něco dělat, a nebo se chceš podívat, jestli tam nemáš nějakou zmeškanou událost a právě kvůli toho je tady notifikacni dioda, a nebo AOD. Nemusíš brát ten mobil do ruky proto, aby ses podíval, zda ti něco nepřišlo…. Hlavně nemluv za všechny uživatele. Zrovna jednoho (minimálně) mám v práci, ktery o tom mluvil… Stačí si odskočit na WC.

        Sam mám mobil 5 až 10h v kapse a 5 až 10 h na stole… Plus mínus, každý den je to trochu jinak.

        Jinak zase, hodinky obecně jsou skvělá věc… Pro toho co je má, chce a používá

      • Menty: a stejně mě furt řešíš. Neustále pořád se do mě navazis… Jsi fakt tak jednoduchý člověk…. Hodně jednoduchý

      • lukass71

        A vsak jo, tak vezmes mobil do ruky a displej se ti rozsviti a vidis, jestli jsi neco zmeskal. Mne to fakt neprijde tak slozity. Ale za vsechny uzivatele fakt nemluvim, jen popisuju svoje okoli, okoli lidi, kteri casto ani nevedi, co za mobil pouzivaj.

      • Musíš vzít ten mobil do ruky/nemusíš vzít ten mobil do ruky. Složité to není, ale zbytečné. Pokaždé abych bral ten mobil do ruky, abych zjistil, jestli mě něco nepřišlo. Přitom řešení je úplně easy.

      • Chlapi jděte na hokej do hospi, vždyť tu drnčíte stále to samé celý den…

      • Tomáš (neregistrovaný)

        Tak nějak vypadají lidi bez života. Od rána do večera řešit takové kraviny a ještě se u toho hádat.

      • Tomáš: a někteří jen přihlížejí, co? 😁

        Uni: na hokej se dívám doma 😁. Na obrovské TV a s 5.1 zvukem 😁

      • lukass71

        uni: Hokej nesleduju a cely den balim, takze obcas hopnout sem mi nedela problem. Jen mi prijde trosku bizarni, ze toto slysime prave od tebe :D

      • S tou bizarnosti me to taky napadlo 😁

  5. Petr (neregistrovaný)

    Trošku off, ale mám starý MBP 2013 a s tím odemčení pomocí hodinek nefunguje. Je potřeba tuším model 2014+.

Napsat komentář

Tip: Nechcete pokaždé vyplňovat požadované údaje? Vytvořte si na SMARTmanii uživatelský účet ;-)

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.
Vyžadované informace jsou označeny *




Sahifa tracking pixel