Sociální síť Clubhouse způsobila v loňském roce pořádný poprask – v době, kdy zažívala vrchol pandemie koronaviru, zaznamenal nový formát „audio konferencí“ značný úspěch, který přiživila omezená dostupnost skrze pozvánky. Z exkluzivity se nicméně časem stala přítěž, když konkurenční platformy začaly představovat svoje verze audio místností a vzaly nadějné sociální síti vítr z plachet.
Když poté Clubhouse přišel oficiálně na Android, nebyla to taková sláva, jak tvůrci čekali. Zrušení systému pozvánek pak přišlo relativně pozdě, když už své „roomky“ měl v provozu Twitter, Facebook či Spotify. Nyní Clubhouse umožní uživatelům připojovat se skrze webové rozhraní, a to nejen pro registrované uživatele, ale také pro širokou veřejnost. Pokud vstoupíte do místnosti bez regsitrace, nebudete se pochopitelně moci zapojit do konverzace. I tak je ale přístupnost místností pouze skrze odkaz pro Clubhouse velkou novinkou.
https://twitter.com/Clubhouse/status/1479183082540261376
V době své největší slávy měl Clubhouse přes 8 milionů stažení měsíčně, nicméně po vstupu konkurence se čísla propadla na pouhý 1 milion stažení měsíčně. Aktuálně sociální síť tvrdí, že za prosinec minulého roku si její aplikaci stáhlo přes 2,6 milionu lidí.