Sledujte nás na YouTube

Vodafone slaví 5 let péče o zákazníky na soc. sítích, zákazníci mohou vyhrát zajímavé ceny

Pět let. Pětičlenný tým. Odpovědi o víkendu i o svátcích. K dnešnímu dni 120 000 odpovědí na zákaznické dotazy. To je ve zkratce péče na sociálních sítích ve Vodafonu. Operátor takto pomáhá svým zákazníkům s jejich dotazy nejen na nepřetržité zákaznické lince, prostřednictvím webových stránek nebo v prodejnách. Posledních pět let funguje ve Vodafonu právě také samostatný tým pečující o zákazníky na sociálních sítích. Tým začal fungovat 1. února 2012. Vodafone toto výročí oslaví v sobotu večer, 4. února 2017, spolu s fanoušky, kteří si mohou zasoutěžit živě právě přes sociální sítě Facebook a Twitter o dva chytré telefony a dva tablety.

Vodafone

 „Poskytovat kvalitní zákaznickou péči je pro Vodafone velmi důležité. Zákazníkům jsme chtěli ještě více přiblížit a usnadnit kontakt s námi, proto byly před pěti lety sociální sítě v době svého rozmachu jen dalším logickým krokem na cestě blíže k zákazníkovi. Za poslední dva roky jsme navíc přidali zákazníkům podle jejich přání také možnost kontaktovat nás s dotazy přes soukromé zprávy, což se setkává s velkým ohlasem a sledujeme zvyšující se zájem o komunikaci touto cestou,“ říká Michaela Jánská, vedoucí týmu oddělení péče o zákazníky, a dodává: „Snažíme se zákazníkům odpovídat maximální možnou rychlostí, a tak až na 74 % dotazů odpovídáme do 20 minut.“

Víkendová soutěž o telefony a tablety

Fanoušci Vodafonu budou moci během tohoto sobotního večera vyhrát  Vodafone Smart platinum 7 (recenze) a Smart ultra 7 (recenze) nebo dva tablety Vodafone Tab prime 7, stačí se v sobotu po osmé hodině večer připojit z mobilu či počítače a sledovat Facebook a Twitter Vodafonu a hashtag #5letsvami. Všechny soutěže vyhodnotí tým zaměstnanců, který se o zákazníky na sociálních sítích stará, ještě během večera.

5letsvami-infografika

Aktivita na sociálních sítích

Vodafone sleduje na různých sociálních sítích zhruba 300 tisíc fanoušků. Nejvíc jich je na Facebooku, na Twitteru má Vodafone jeden z nejsledovanějších českých firemních účtů.

Nejvíce odpovědí míří zákazníkům z Facebooku a Twitteru, ale tým odpovídá také v různých diskusích, pod recenzemi a články apod. Jsou k dispozici každý den včetně víkendů a státních svátků od ranních do večerních hodin. Spolu s nově vytvořeným týmem začal před pěti lety fungovat na Facebooku, Twitteru a Google+ také zabezpečený kontaktní formulář. Tam se zákazníci mohou ptát na konkrétní dotazy týkající se jejich účtů bez nutnosti telefonického nebo osobního kontaktu.

Rekordní počet odpovědí, celkem 3 700, poslali kolegové během listopadu loňského roku při představení vánoční kampaně. V běžném dni musejí zkontrolovat několik stovek zmínek, které se o Vodafonu v on-line světě objeví.

Jiří Hrma

Zakladatel a šéfredaktor SMARTmania.cz, fanoušek moderních technologií a chytrých zařízení, milovník elektronické hudby a vyznavač extrémních sportů. Máte zájem o spolupráci? Ozvěte se na redakce@smartmania.cz.

Jeden komentář

  1. Jan Pan (neregistrovaný)

    Si dělají prdel
    po tom co jednostraně zruší smlouvu – jedna teta na infolince tvrdí že je čas na změnu do konce března, druhá že do 22.února a samoobsluha umožňuje si tarif platný do června prodloužit o 2 roky.
    Komunikace s péčí o zákazníky za poslední poslední týden by stála za přepis na papír a vydat knižně.
    Jo a tabletů fakt mají hodně – při dotazu co mám dál dělat když mi tarif ruší tak tablet nabídnut 4x
    málem jsem se neudržel a řekl jsem co si s tím tabletem můžou udělat

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *