Sledujte nás na YouTube

Tesla a streamování hudby: dočkáme se překvapení?

Tesla v budoucnu možná nebude pojem pouze na poli elektromobilů, ale také na hudebním trhu. Podle zdrojů serveru Recode, zahájila americká automobilka rozhovory s hudebními vydavatelstvími. Chce tak vytvořit konkurenci pro služby jako Spotify či Pandora, a mít pod kontrolou hudbu ve svých elektromobilech.

Trh se stramovacími službami je poměrně přesycený, prosadit se s novou službou bude pro Teslu velká výzva. Spotify má momentálně okolo 50 milionů platících uživatelů, Apple Music 27 milionů. Tesla bude lákat vydavatelství na rostoucí předobjednávky svého Modelu 3, kterých je zhruba 400 000, přičemž v lednu už společnost 100 000 aut koncovým zákazníkům dodala.

Michael Chrobok

Nestranný fanoušek mobilních technologií, amatérský fotograf, příležitostný sportovec a městský cyklista. Ve volném čase rád cestuje, zahraje si hru, nebo se ponoří do světa Zaklínače či Star Treku.

Jeden komentář

  1. rock (neregistrovaný)

    Tesla dodala v lednu 100 000 aut koncovým zákazníkům? A Modelu 3?
    Není tohle předpřipravenej článek, kterej měl vyjít za rok touhle dobou?

    Tak abychom to uvedli na pravou míru: Tesla dodala zákazníkům okolo 25 000 aut za první čtvrtletí, takže za první měsíc to s velkou dávkou optimismu mohlo být 10 000. A ani jedno nebyl Model 3, všechno to byly Modely X a S.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *