Samsung tento týden spustil nonstop provozní dobu kontaktního centra pro všechny svoje zákazníky. Specialisté zákaznické linky tak budou 24 hodin denně a 7 dní v týdnu dostupní, aby zodpověděli jakékoli dotazy týkající se mobilních zařízení Samsung nebo jeho nositelné techniky.
„Jsme přesvědčeni, že rozšířená podpora se u zákazníků osvědčí, protože radu, jak postupovat při neočekávané situaci můžeme potřebovat opravdu kdykoli a kdekoli. Naši specialisté jsou připraveni pomoci v každém případě,“ říká Jan Procházka, ředitel zákaznických služeb společnosti Samsung.
Nepřehlédněte – Šéf servisu Samsungu: přijdete přehráním software telefonu o záruku? (rozhovor)
Podpora kontaktního centra je dostupná 24 hodin denně, sedm dní v týdnu na telefonním čísle 800 726 786. Operátory je pak možné kontaktovat i skrze aplikaci WhatAspp na stejném čísle. Další informace o podpoře společnosti Samsung je možné nalézt na této stránce.