Domů » Bleskovky » Samsung zavádí 24hodinovou provozní dobu kontaktního centra

Samsung zavádí 24hodinovou provozní dobu kontaktního centra

Samsung tento týden spustil nonstop provozní dobu kontaktního centra pro všechny svoje zákazníky. Specialisté zákaznické linky tak budou 24 hodin denně a 7 dní v týdnu dostupní, aby zodpověděli jakékoli dotazy týkající se mobilních zařízení Samsung nebo jeho nositelné techniky. 

Samsung od 17. června zavádí 24hodinovou provozní dobu kontaktního centra
Samsung od 17. června zavádí 24hodinovou provozní dobu kontaktního centra

„Jsme přesvědčeni, že rozšířená podpora se u zákazníků osvědčí, protože radu, jak postupovat při neočekávané situaci můžeme potřebovat opravdu kdykoli a kdekoli. Naši specialisté jsou připraveni pomoci v každém případě,“ říká Jan Procházka, ředitel zákaznických služeb společnosti Samsung. 

Nepřehlédněte – Šéf servisu Samsungu: přijdete přehráním software telefonu o záruku? (rozhovor)


Podpora kontaktního centra je dostupná 24 hodin denně, sedm dní v týdnu na telefonním čísle 800 726 786. Operátory je pak možné kontaktovat i skrze aplikaci WhatAspp na stejném čísle. Další informace o podpoře společnosti Samsung je možné nalézt na této stránce.

Michal Javůrek

Nadšenec do mobilních technologií, vášnivý fotograf, cyklista a sběratel starých telefonů. Pokud zrovna nesedím u počítače, najdete mě v přírodě s fotoaparátem přes rameno, nebo v sedle na kole.
avatar
600
  Sledování diskuze  
Upozornit na