Sledujte nás na YouTube

Samsung v ČR a na Slovensku vylepšil mimozáruční servis pro vlajkové modely

Samsung v České republice vylepšil program pro mimozáruční opravy vlajkových modelů. Nově není nutné ani v případě mimozáručních oprav (např. mechanická poškození typu rozbitý displej) smartphonů Galaxy S7, S7+, S8, S8+, S9, S9+, Note 8 cestovat do servisu, ale stačí jen zavolat na Moje Galaxy infolinku 800 66 53 77 (případně 0800 66 53 77 na Slovensku) a domluvit si vyzvednutí telefonu doma, v kanceláři či na chatě – zkrátka kdekoliv.

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Na setkání předá zákazník řidiči svůj přístroj, řidič pak zapůjčí po dobu opravy náhradní telefon z prémiové řady S či Note (dle dostupnosti). Za telefon se zákazník zaručí částkou podle typu telefonu od 8 000 do 14 000 Kč (330 – 550 eur), která mu bude do doby navrácení zablokována na jeho platební kartě.

Po ukončení opravy dispečer kontaktuje zákazníka a domluví se s ním na předání opraveného a vyzvednutí zapůjčeného přístroje. Cena tohoto prémiového servisu je v případě mimozáručních oprav 299 Kč v České republice a 16 eur na Slovensku. V případě záručních oprav pak nadále platí, že je tato ojedinělá služba zdarma. V případě, že zákazník nebude u mimozáruční opravy souhlasit po zaslání cenové kalkulace s opravou – tedy k opravě z důvodu rozhodnutí zákazníka nedojde, zaplatí navíc 198 Kč v ČR a 7,50 eur na Slovensku za provedenou inspekci – tedy diagnostiku a zjištění závady.

Michal Javůrek

2 komentáře

  1. xHeretic

    Mě by na tom zajímala pracovní doba a plat těch řidičů.
    Netuší někdo ???

  2. FK (neregistrovaný)

    co ti je po tom, starej se o sebe, furt budou závidět, tohle je morální marast, pořád hodnoty ze socialismu

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *