TOPlist

Samsung spouští pojištění pro vybrané produkty, vztahuje se na náhodné poškození

Korejský gigant Samsung si evidentně uvědomuje cenu a křehkost svých zařízení, a proto přichází na trh s novou službou Samsung Mobile Care. Pojištění chytrého telefonu od Samsungu se vztahuje na náhodné poškození omezující funkčnost zařízení, a to včetně displeje.

„Život je nepředvídatelný a my bychom svým zákazníkům chtěli dopřát klid v každém okamžiku, kdy své telefony používají. Díky garantované opravě a zákaznickému servisu přímo od společnosti Samsung pomáháme udržovat funkčnost a životnost našich mobilních zařízení,“ řekl ředitel mobilní divize Samsugnu Roman Šebek.

Pojištění si lze sjednat při koupi nebo do třiceti dnů od zakoupení chytrého telefonu. Délka je vždy na dva roky a lze ji přikoupit k vlajkovým lodím výrobce – konkrétně k modelům Galaxy S7, S7 Edge, S8, S8+ a Note8. „Chceme zajistit, aby všichni naši zákazníci své telefony používali rádi a mohli tak činit i nadále v případě, že se stane nějaká nehoda,“ dodává Šebek.

Cena dvouleté pojistky činí 3 399 korun jednorázově nebo 159 korun měsíčně po dobu dvou let. Poplatek za vyřízení pojistky je 1 999 korun. Od smlouvy lze odstoupit do čtrnácti dní. Více informací podává Samsung na svých webových stránkách.

Autor článku Michael Chrobok
Michael Chrobok
Zástupce šéfredaktora, fotograf, hráč. Baví mě baseball, F1, urbanismus, filmy Wese Andersona, moderní umění a rozličné fantasy/sci-fi světy. Nepohrdnu dobrým jídlem, zajímavou knihou či výletem do neznáma.

Kapitoly článku