Sledujte nás na YouTube

Prohlédněte si novou vánoční reklamu Applu, je plná emocí

Apple opět dodržel svoji tradici z posledních let a před vánočními svátky vydal nejočekávanější reklamu tohoto roku. Nový klip s názvem „The Song“ se točí kolem mladé dívky, která narazí na starou gramofonovou desku. Ta zřejmě měla být určená jako dar od babičky pro jejího dědečka. Po nalezení staré gramofonové desky s nahranou písní „Love Is Here to Stay“, se ji dívka snaží potají naučit a vytvořit k ní svůj vlastní doprovod.

Po dokončení nahrávky ji dívka vloží na svůj iPad Mini a dá ho své babičce s poznámkou: „Duet, Press Play“. To její babičku pochopitelně dojalo k slzám.

Klip jako celek v divácích rozhodně vzbudí emoce, ale přesto je děj poměrně dost předvídatelný a loňskou povedenou reklamu „Misunderstood“ rozhodně překonat nedokázal.

Loňská vánoční reklama Applu se nám líbila více

Zdeněk Koutský

21 komentářů

  1. Stick (neregistrovaný)

    Tak jako normalni americka reklama, americani jsou lehce ovlivneny obzvlaste kdyz se hraje na city a rodinu nad tim je pro ne uz jenom buh a Apple. Jestli nekdo nevi kde je chyba v lonskem spotu tak doporucuju nasledne kouknout na tohle [odkaz]

  2. lerion (neregistrovaný)

    Takže iPad je na to, aby si člověk na něj nahrál písničku a pak ji pustil babičce?

  3. Vojta (neregistrovaný)

    Naprosto odlišná a tisíckrát lepší, než reklamy co chrlí Microsoft (všechny, kde jen porovnává s konkurencí – takže všechny)

    • l0lz (neregistrovaný)

      Nemas pravdu. tieto reklamy pouziva len ked porovnava dva produkty. Skus si pozret reklamu na office, alebo jeho aplikacie. či windows store.

  4. spellshaper (neregistrovaný)

    Proti reklamě nic nemám, je fajn a k Vánocům se hodí a navíc tam není Santa.

    Na druhou stranu bych z toho nedělal žádné božské dílo, jako se dělá z každého prdu od Apple. Už autor článku navnadil kult nakousnutého jablka tím, že jde o nejočekávanější reklamu roku a fanatici v diskuzi vesele přitakávají… To je příklad toho, jak se prodávají výrobky Apple, přes fanatický kult obdivovatelů, a mě je z toho upřímně zle.

    • jkochlan (neregistrovaný)

      Mne je zase zle z toho, ze za vsetkym okolo Applu sa hlada fanatizmus. Ziadne fanaticke pritakavanie tu nevidim. Ludia akurat tvrdia, ze sa na to pozera lepsie ako na reklamy kde spolocnost ktora preda 3-4 telefony rocne ukazuje ako je konkurencia pozadu. Ja s tym suhlasim.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *