Sledujte nás na YouTube

LG mění svoji mobilní strategii, skoncuje s ročním obměňovacím cyklem

Společnosti LG se v mobilním byznyse příliš nedaří, má za sebou 11 čtvrtletí po sobě jdoucích ztrát, a tak není divu, že se vedení musí zamyslet nad tím, jak zájem o vlastní smartphony oživit. Loňská vlajková loď G6 byla představena na veletrhu MWC souběžně se Samsungem Galaxy S8, avšak oproti němu ztratila zejména použitím staršího čipsetu a pozdějším uvedením na trh. Jakou strategii LG zvolí, aby se podobný příběh neopakoval i letos?

Před nedávnem se objevily spekulace, že LG představí svůj příští vlajkový smartphone až v dubnu, což nepřímo potvrdil i ředitel LG Electronics Cho Sung-jin v rozhovoru pro deník Korea Herald. V něm uvedl, že LG bude představovat nové smartphony až ve chvíli, kdy to bude potřeba, a nikoliv jen proto, že tak činí jeho soupeři. Korejský gigant se bude snažit uchovávat úřadující modely na trhu déle, například postupným odhalováním více variant řad G a V.

Je však možné, že příští vlajkový model ani jedno z těchto písmen ve svém názvu neponese, spekuluje se, že LG hodlá svoje vlajkové řady přejmenovat. Evan Blass alias @evleaks odhalil, že si korejský gigant nechal zaregistrovat ochranné známky „LG Icon“ pro smartphony, a „Iconic“ pro chytré hodinky. Budou tyto značky součástí chystaného restartu mobilní divize?

Jakub Karásek

Redaktor serveru SMARTMania.cz, příznivec mobilních technologií, konvertibilních zařízení a bezdrátového nabíjení, fanoušek tvrdé hudby a milovník rychlé jízdy v motokárách, na kole a na lyžích. Odpůrce FUPu, pomalého internetu a přerostlých tabletofonů.

17 komentářů

  1. S ročním cyklem by měli skoncovat všichni výrobci mobilních telefonů. Je to zbytečné. Rozdíly minimální, peněz to stojí…. hrůza. Svět by měl zpomalit v tomhle tempu je to šílené. Navíc tohle je prostě byznys, jen tam něco změníme, lidi si to stejně koupi a my z toho budeme mít prachy. Ani není třeba vydávat každý rok nové přístroje. Není lepší vyvíjet něco déle a přijít s něčím novým po dvou, po třech letech? Soustředit se na SW/OS?

    • Martin (neregistrovaný)

      Přesně tak dobře napsáno na co chrlit Kvanta mobilu když rozdílů je minimum nebo žádný, lepší je se zaměřit na jeden model ten ho vylepšovat až bude čas, a tím by se zlepšili ještě aktualizace…

    • SLOVovca (neregistrovaný)

      Naopak, klidně at představují vlajkové lodě třeba 3x ročně ať je z čeho vybírat. Každou chvíli se objeví nový procesor, nové paměti atd.. Jen at chrlí jeden model za druhým, jejich zisk mě nezajímá, jsem spotřebitel a chci co největší výběr.

      • Karel Endler (neregistrovaný)

        Tak, tak, každý měsíc novou vlakovou loď a ihned ukončit podporu té předchozí, že?

      • SLOVovca (neregistrovaný)

        Proč ukončit podporu? Ať to vždy vydají s aktuální odladenou verzi systému a tu tam nechají. Vydávat stačí jen bezpečnostní záplaty. 99% uživatelům je u zadele verze systému, natož že se
        může i aktualizovat…. Telefon je spotřební zboží na max. 2 roky.

  2. Marek Studnicka (neregistrovaný)

    Souhlasím,roční obměna nemá žádný smysl,vše podstatné bylo vyjádřeno v předchozích příspěvcích,Jen pokud by se jednalo o opravdu nějaký velký tahák ve výbavě či vlastnostech,není co dodat.

  3. Jjjj (neregistrovaný)

    LG se u nás ještě prodává?

  4. q (neregistrovaný)

    Nejlepe to ma zmaknute MS. kazdych 10 let s prichodem jine platformy vyrobit par modelu a pak cekat az borci z MS namisto Windows A prijdou s Windows B

    • SLOVovca (neregistrovaný)

      Tak hele, mám Lumia 950, pravidelně mi chodí aktualizace. Mám 2 roky zaručenou podporu od výrobce, takže jsem naprosto spokojený. Jedná se o nejlepší, nejrychlejší a nejbezpečnější systém na světě!!!

  5. Nazar (neregistrovaný)

    Osobně se mi modely od LG líbily, měl jsem dva za sebou, G6 není spatny, je to z mého pohledu hodně vyrovnaný kus jak výbavou tak cenou, jen že všechny chtějí být maximálně cool, ačkoliv často ten výkon ani nabízené možnosti ne využijí.

  6. lukass71 (neregistrovaný)

    Spis by melo obmenit marketing..

    • Jj souhlasím, LG umí vyrobit krásné kousky, jen je nedokáží dostatečně vnutit lidem. Tady by to chtělo kompletně restruktualizovat marketingové oddělení a vyházet ty netáhla.

    • Však ano. Je nový říďa, zrušená řada G, toto je další krok, atd.

  7. V (neregistrovaný)

    A ty jsi upadl na hlavu?

  8. vasia (neregistrovaný)

    konecne niekto dostal rozum !! Je to absolutne zbytocne coho prikladom je hlavne samsdung te vylepšenia v rámci roku su nicotne a zbytocne

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *