LG mění svoji mobilní strategii, skoncuje s ročním obměňovacím cyklem

Společnosti LG se v mobilním byznyse příliš nedaří, má za sebou 11 čtvrtletí po sobě jdoucích ztrát, a tak není divu, že se vedení musí zamyslet nad tím, jak zájem o vlastní smartphony oživit. Loňská vlajková loď G6 byla představena na veletrhu MWC souběžně se Samsungem Galaxy S8, avšak oproti němu ztratila zejména použitím staršího čipsetu a pozdějším uvedením na trh. Jakou strategii LG zvolí, aby se podobný příběh neopakoval i letos?

Před nedávnem se objevily spekulace, že LG představí svůj příští vlajkový smartphone až v dubnu, což nepřímo potvrdil i ředitel LG Electronics Cho Sung-jin v rozhovoru pro deník Korea Herald. V něm uvedl, že LG bude představovat nové smartphony až ve chvíli, kdy to bude potřeba, a nikoliv jen proto, že tak činí jeho soupeři. Korejský gigant se bude snažit uchovávat úřadující modely na trhu déle, například postupným odhalováním více variant řad G a V.

Je však možné, že příští vlajkový model ani jedno z těchto písmen ve svém názvu neponese, spekuluje se, že LG hodlá svoje vlajkové řady přejmenovat. Evan Blass alias @evleaks odhalil, že si korejský gigant nechal zaregistrovat ochranné známky „LG Icon“ pro smartphony, a „Iconic“ pro chytré hodinky. Budou tyto značky součástí chystaného restartu mobilní divize?

Autor článku
Jakub Karásek
Redaktor serveru SMARTMania.cz, příznivec mobilních technologií, konvertibilních zařízení a bezdrátového nabíjení, fanoušek tvrdé hudby a milovník rychlé jízdy v motokárách, na kole a na lyžích. Odpůrce FUPu, pomalého internetu a přerostlých tabletofonů.
image/svg+xml
+

Kapitoly článku