Společnost Lenovo odkoupila Motorolu z rukou Googlu v roce 2014, v roce 2016 se však rozhodla přestat označení „Motorola“ využívat. Jak se ovšem zdá, zlé časy vedou k těžkým rozhodnutím – Lenovo se rozhodlo značku „Motorola“ vzkřísit a znovu ji u svých zařízení využívat.
K celé situaci se pro server CNET vyjádřil Aymar de Lencquesaing, předseda a prezident Motoroly. Podle něj společnost Lenovo konečně pochopila, jak se chce na trzích vlastně prezentovat. To si můžeme vyložit tak, že značka Motorola je ve světě mnohem silnější a především úspěšnější než značka Lenovo, minimálně pak ve světě telekomunikací. Motorola má na čínském trhu u chytrých zařízení dokonce nahradit jména „Lenovo“ a „Zuk“, což považujeme za obrovský krok.
Jak si můžeme povšimnout, veletrh MWC 2017 jasně ukázal, co se v mobilním byznysu děje – do popředí se dostávají především recykláty starých směrů. Zda je podobná situace v pořádku se však dozvíme až s postupem času.