Mnohé automobilky se časem snaží kromě svých vozů inovovat také svůj marketing a celkový vizuální styl. Nová loga, která bývají jeho středobodem, ale občas vzbuzují rozčarování a často se na ně špatně zvyká. Obzvláště v kombinaci s elektromobily se výrobci snaží vytvořit loga, která s moderností těchto strojů korespondují. Příkladem může být tuzemská Škoda. Ta před nedávnem také odhalila nový styl i logo.
the new kia logo is so unreadable that at least 30k people a month search for the "KN car" ever since its debut pic.twitter.com/jRj25JoAPp
— Ashwinn (@Shwinnabego) November 17, 2022
Značka, které se to ale příliš nepovedlo, je jihokorejská Kia. Ačkoliv estetika a vkus je subjektivní, o neúspěchu se určitě dá mluvit v případě, kdy lidé nejsou schopni správně přečíst název společnosti a do internetových vyhledávačů píšou jiná písmena, než jaká se designéři snažili umělecky ztvárnit. Na problém na Twitteru upozornil Ashwinn Krishnaswamy, majitel agentury Forge.coop.
Výraz „KN car“ vyhledává na Googlu asi 30 tisíc uživatelů měsíčně, takže se nejedná o ojedinělé případy. Někteří lidé si myslí, že se jedná o úplně novou značku, takže vyhledávají výraz „KN car brand“ nebo „KN car logo“, případně „KN carnival car“ ve spojení s vyhlédnutým modelem značky. I v těchto případech jde o tisíce vyhledávání měsíčně.

Ačkoliv zmatených lidí je patrně dost, je nutno zmínit, že Kia je celosvětově relativně silná značka a tím pádem i hledání správného názvu „Kia“ je samozřejmě násobně častější než chybného „KN“. Časem se také situace jistě zlepší. I tak se ale nejedná o nejlepší vizitku designerů, které Kia oslovila. Ať už je logo jakkoliv moderní, vždy musí v první chvíli umožnit potenciálnímu zákazníkovi rozpoznat, o jakou společnost se jedná.