Pokud bychom vytvořili žebříček letošních smartphonů, které potýkají největší trable, patrně by vyhrály Pixely od Google následované iPhonem X. Druhý jmenovaný má v poslední době problémy s displejem; u některých uživatelů se na něm objevila zelená linka odshora dolů, kromě toho se displej iPhone X potýká se špatnými reakcemi dotykové plochy za snížených teplot. První problém je bohužel zřejmě hardwarová chyba, druhý řeší aktuální aktualizace iOS 11.1.2.
Bohužel tím problémy s iPhonem X nekončí, na oficiálních jablečných fórech, Twitteru a dalších kanálech se objevují stížnosti, že výroční iPhone často ztrácí signál Bluetooth a odpojuje spárovaná zařízení, např. reproduktory nebo multimediální centra chytrých automobilů.
We're happy to help with your Bluetooth connection. Are you having the same issue when you connect your iPhone to other Bluetooth devices? Also, what is the exact iOS version listed under Settings > General > About?
— Apple Support (@AppleSupport) November 16, 2017
Někteří uživatelé uvádějí, že se chyba netýká pouze iPhone X, ale i menšího iPhone 8. Apple se k situaci nevyjádřil, prozatím sbírá na Twitteru zpětnou vazbu uživatelů. Pokud se jedná o problém v iOS, dá se však předpokládat, že ji Apple vyřeší v dalším updatu.
Problémy s tlačítkem Power?
Na redakčním kusu, který testujeme, jsme si všimli problému s tlačítkem Power na pravém boku, které občas neposlouchá na sto procent. Několikrát během dne nastane situace, že když chceme aktivovat displej, zůstane tahle akce bez odezvy. A když tlačítko Power stiskneme opětovně, zobrazovací panel se na chvíli rozsvítí/problikne a pak se zase vypne (systém tak zřejmě první stisk tlačítka Power zpracuje, ale nic neudělá, a až s druhým stiskem jej rozsvítí, ale zároveň zase zhasne).
Přitom když chceme využívat Apple Pay (s novozélandskou platební kartou od ANZ), reaguje systém na dvojstisk tlačítka Power vždy a správně. Nemělo by jít tedy o hardwarový problém. Pokud má někdo podobnou zkušenost, dejte nám vědě do diskuze.