Značka Huawei na konci března v Paříži představila dvojici prémiových modelů P20 a P20 Pro (byli jsme u toho), které zaujaly pozici vlajkových lodí výrobce pro letošní rok. Výrobce majitelům obou novinek nově nabídne nadstandardní Huawei Premium servis. V rámci tohoto balíčku nabídne tříměsíční záruku na výměnu displeje či zadního krytu a kurýrní službu Vyzvedneme & opravíme & vrátíme až k vám domů, kterou lze využít po celé trvání dvouleté záruční doby.
S prémiovým servisem se nemusíte bát poškození telefonu. S touto službou totiž automaticky získáváte nárok na jednu bezplatnou výměnu displeje nebo zadního krytu smartphonu v případě náhodného poškození v období tří měsíců od data jeho pořízení. Po splnění podmínek registrace a aktivaci služby si do reklamačního protokolu nechte uvést, že na svůj smartphone uplatňujete Huawei Premium Servis.
Pokud váš smartphone vyžaduje zásah servisního technika, můžete z pohodlí domova na základě telefonické objednávky využít službu kurýra. Ten u vás doma zařízení vyzvedne a po opravě vám ho doveze nazpět. Pro objednání služby v rámci Premium Servisu stačí kontaktovat infolinku Huawei na telefonním čísle 239 018 465.
Huawei Premium Servis: kdo jej může využít?
Služba je určena majitelům modelů Huawei P20 a P20 Pro a je třeba se do ní zaregistrovat do jednoho měsíce od zakoupení smartphonu. Registraci lze provést dvěma způsoby – prostřednictvím aplikace HiCare, která je nainstalovaná ve vašem telefonu, nebo na webových stránkách společnosti Huawei. Pro případné uplatnění Premium Servisu budete potřebovat platný doklad o zakoupení zařízení, který umožní ověřit datum nákupu, proto si ho nezapomeňte uschovat.
Jak zařízení registrovat?
- otevřete si aplikaci HiCare ve vašem smartphonu, nebo využijte tohoto formuláře
- do formuláře zadejte IMEI číslo telefonu a vyplňte také datum jeho zakoupení
- po úspěšné registraci se na displeji objeví zpráva, že služba je aktivní