Společnost Huawei oznámila, že během prvních pěti měsíců od uvedení modelů Huawei P20 a P20 Pro (recenze) na trh prodala 10 milionů zařízení, což je velmi slušné číslo. Nejvíce se značce dařilo na domácím čínském trhu a pak také v západní Evropě.
„Velmi nás těší přijetí prémiové řady P20 mezi globálními zákazníky. Tím, že jsme dosáhli 10-milionového prodeje, jsme si nastavili laťku opět vysoko. Budeme ji brát ale jako povzbuzení, které nás bude pohánět v tom, co dovedeme nejlépe – vyvíjet a doručovat přelomové technologie do rukou zákazníků po celém světě,“ řekl Kevin Ho, prezident divize Smartphones Huawei Consumer Business Group.
Na IFA 2018 v Berlíně značka Huawei odhalila nové varianty modelů P20, a to Morpho Aurora a Pearl White. Kromě toho jsme se dočkali také speciální edice Huawei P20 Pro s černými nebo hnědými koženými zády. Podle našich informací se prozatím s uvedením kožených verzí na náš trh nepočítá, což je myslím velká škoda.