Díky spolupráci mezi společností Google, tvůrci Stranger Things a deníkem New York Times si mohli fanoušci populárního seriálu od Netflixu dopřát nevšední zážitek, jestliže si 11. července zakoupili tištěné vydání zmíněných novin. Po použití rozšířené reality v podaní Google Lens si totiž mohli prohlédnout tři tematické reklamy na fiktivní obchodní dům Starcourt, v němž se odehrává podstatná část děje třetí sezony seriálu.
Pomineme-li stylizaci do 80. let minulého století, nevyhlíží trojice reklam příliš speciálně. Jakmile na ni však namíříte telefon s aktivovanou funkcí Google Lens, začnou se dít skutečně podivné věci. Reklamy prostřednictvím smartphonu z ničeho nic ožijí díky povedeným animacím a videím.
Nemáte noviny? Postačí hashtag
Ne každý má však k tíštěnému vydání New York Times přístup. I proto je součástí povedené reklamní kampaně také hashtag #StrangerThings3, pod nímž můžete najít videa uživatelů, kteří se k novinám dostali a reklamy zhlédli na vlastní oči. Na telefonech s Androidem je funkce Google Lens součástí Google asistentky, na iOS ji najdete v rámci aplikace Googlu.