TOPlist

Google potěšil fanoušky seriálu Stranger Things. Připravil pro ně překvapení v rozšířené realitě

Snímek ze seriálu Stranger Things

Díky spolupráci mezi společností Google, tvůrci Stranger Things a deníkem New York Times si mohli fanoušci populárního seriálu od Netflixu dopřát nevšední zážitek, jestliže si 11. července zakoupili tištěné vydání zmíněných novin. Po použití rozšířené reality v podaní Google Lens si totiž mohli prohlédnout tři tematické reklamy na fiktivní obchodní dům Starcourt, v němž se odehrává podstatná část děje třetí sezony seriálu.

Pomineme-li stylizaci do 80. let minulého století, nevyhlíží trojice reklam příliš speciálně. Jakmile na ni však namíříte telefon s aktivovanou funkcí Google Lens, začnou se dít skutečně podivné věci. Reklamy prostřednictvím smartphonu z ničeho nic ožijí díky povedeným animacím a videím.

Stranger Things New York Times rozšířená realita
Google potěšil fanoušky seriálu Stranger Things. Připravil pro ně překvapení v rozšířené realitě :-)

Nemáte noviny? Postačí hashtag

Ne každý má však k tíštěnému vydání New York Times přístup. I proto je součástí povedené reklamní kampaně také hashtag #StrangerThings3, pod nímž můžete najít videa uživatelů, kteří se k novinám dostali a reklamy zhlédli na vlastní oči. Na telefonech s Androidem je funkce Google Lens součástí Google asistentky, na iOS ji najdete v rámci aplikace Googlu.

Autor článku Marek Bartík
Marek Bartík
Redaktor serveru SMARTmania.cz a brněnský student. Vedle toho velký fanoušek videoher, jehož nepřestává udivovat jejich překotný vývoj. Svět kolem nás plyne takovou rychlostí, že se za ním mnohdy nestačíme otáčet, čímž se pro nás stává nepostižitelným.

Kapitoly článku