Mobilní verze Fortnite navazuje na úspěch z počítačů. Obzvláště na iOS se ze hry stal obrovský hit. Fortnite ve verzi pro chytrá zařízení od Applu vydělal neuvěřitelných tři sta milionů dolarů za 200 dní od chvíle, kdy se hra objevila na App Store. Zprávu přinesla společnost Sensor Tower, která se zabývá marketingovým vývojem trhu.
Přestože se jedná o velkou částku peněz, není výsledek při bližším pohledu zase takovým překvapením. Fortnite totiž nabízí velmi chytrý systém monetizace; jedná se o free-to-play hru dostupnou prakticky na každém zařízení, které by mohlo být pro vývojáře z finančního hlediska zajímavé.
Hlavní zdroj příjmů pochází z nákupů v aplikaci, kde si hráči mohou pořídit různé kosmetické doplňky pro svou postavu. Pro srovnání, jiná populární free-to-play hra Clash Royale (recenze) za prvních 200 dní utržila „pouhých“ 228 milionů dolarů. Fortnite se zkrátka daří a nevypadá to, že by se na tom mělo v dohledné době něco měnit.