Americká společnost Fitbit je známá nejen mezi sportovními nadšenci. Její fitness náramky se staly pro mnohé synonymem aktivního životního stylu. A ačkoli jsou právě náramky hlavní součástí jejího portfolia, tak se chystá Fitbit svou nabídku významně rozšířit, především o chytré hodinky. Společnost tím chce navázat na úspěch hodinek Ionic, které jsme recenzovali.
Pro letošní rok plánuje Fitbit rovnou celou „rodinu” chytrých hodinek, které budou mít větší dosah a úspěch mezi zákazníky. V souvislosti s tím můžeme očekávat agresivnější cenovou politiku. Fitbit si také plánuje zajistit stabilní příjem s pomocí předplacených služeb, což má firmě pomoci z nelehké finanční situace.
I když je Fitbit pojem, po finanční stránce se nejedná o žádný zázrak. V posledním kvartále roku 2017 byla ztráta 45,5 milionu dolarů, za celý předchozí rok se pak ztráta vyšplhala na 277,2 milionu dolarů. Rovněž klesly prodeje zařízení – za rok 2017 prodal Fitbit pouhých 15,3 milionu zařízení, což je oproti roku 2016 pokles o 32 procent. Pokud nechce Fitbit trh přenechat silnějším hráčům, jako například Applu, bude muset začít vydělávat.