Domů » Bleskovky » Fitbitu se v loňském roce příliš nedařilo, v plánu má rozšíření portfolia

Fitbitu se v loňském roce příliš nedařilo, v plánu má rozšíření portfolia

Americká společnost Fitbit je známá nejen mezi sportovními nadšenci. Její fitness náramky se staly pro mnohé synonymem aktivního životního stylu. A ačkoli jsou právě náramky hlavní součástí jejího portfolia, tak se chystá Fitbit svou nabídku významně rozšířit, především o chytré hodinky. Společnost tím chce navázat na úspěch hodinek Ionic, které jsme recenzovali.

Pro letošní rok plánuje Fitbit rovnou celou „rodinu“ chytrých hodinek, které budou mít větší dosah a úspěch mezi zákazníky. V souvislosti s tím můžeme očekávat agresivnější cenovou politiku. Fitbit si také plánuje zajistit stabilní příjem s pomocí předplacených služeb, což má firmě pomoci z nelehké finanční situace.

I když je Fitbit pojem, po finanční stránce se nejedná o žádný zázrak. V posledním kvartále roku 2017 byla ztráta 45,5 milionu dolarů, za celý předchozí rok se pak ztráta vyšplhala na 277,2 milionu dolarů. Rovněž klesly prodeje zařízení – za rok 2017 prodal Fitbit pouhých 15,3 milionu zařízení, což je oproti roku 2016 pokles o 32 procent. Pokud nechce Fitbit trh přenechat silnějším hráčům, jako například Applu, bude muset začít vydělávat.

Michael Chrobok

Nestranný fanoušek mobilních technologií, amatérský fotograf, příležitostný sportovec a městský cyklista. Ve volném čase rád cestuje, zahraje si hru, nebo se ponoří do světa Zaklínače či Star Treku.
Sledování diskuze
Upozornit na
guest
15 Komentáře
nejstarší
nejnovější nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments