Facebook už jednou „vykradl“ Snapchat, a sice když představil Instagram Stories, tedy službu, skrze kterou mohou uživatelé sdílet své aktuální zážitky (fotografie a video), přičemž po 24 hodinách dojde k jejich automatickému odstranění (informovali jsme zde).
Obdobné funkce by se v budoucnu měla dočkat aplikace Messenger, kterou měsíčně aktivně používá více než jedna miliarda uživatelů, což je o polovinu více, než v případě Instagramu. Novou službu zatím mohou používat pouze uživatelé v Polsku, kde prostřednictvím Messengeru mohou dočasně sdílet své zážitky se svými přáteli.
Služba se jmenuje Messenger Day a Facebook s ní chce konkurovat právě oblíbenému Snapchatu, který denně používá zhruba 150 milionů uživatelů. Sdílené fotografie a video lze tradičně doplnit malůvkami, smajlíky nebo nejrůznějšími samolepkami. Kdy se služba dočká globálního spuštění zatím nevíme, ale je jisté, že po Polsku bude následovat USA, kde je dominance Snapchatu nejsilnější.