Domů » Bleskovky » Cenové tornádo v Ostravě: otevření Xiaomi obchodu přilákalo spousty zájemců

Cenové tornádo v Ostravě: otevření Xiaomi obchodu přilákalo spousty zájemců

Značka Xiaomi získává v České republice na popularitě, o čemž svědčí také raketové tempo otevírání specializovaných obchodů zaměřených právě na produkty čínského giganta. Poslední obchod Xiaomi otevřel v pátek 17. května v 10:00 v obchodním centru Nová Karolina v Ostravě.

V Jihlavě vyrostl nový Xiaomi Mi Store. Slevy přilákaly stovky zájemců

Jak už bývá dobrým zvykem, otevření doprovázely nejen velké slevy, ale také možnost vyhrát některou ze zajímavých cen, jež byly připraveny pro zájemce, které neodradila ani dlouhá fronta.

Co se týče délky fronty, Xiaomi si v ničem nezadá se svým vzorem, kalifornským Applem. I v Ostravě čekalo na otevření odhadem okolo dvou stovek lidí, které nalákaly nejen produkty od Xiaomi, ale také velké slevy.

Xiaomi v Opavě otevře největší Mi Store v ČR. Návštěvníky láká na obří slevy

Pro první desítky zájemců byly připraveny slevy na vybrané modely chytrých telefonů, chytré hodinky Amazfit Bip a nebo špuntová sluchátka. Fronta byla opravdu početná, poslední zájemci museli čekat až před samotným nákupním centrem.

Fronta se táhla napříč celým obchodním centrem

Celé šílenství vypuklo v 10:00, kdy obchod oficiálně otevřel. Nicméně už od devíti hodin se zájemci mohli zúčastnit soutěže o hodnotné ceny čínského výrobce. V celé frontě panovala příjemná atmosféra, k čemuž přispívalo různorodé věkové složení. O zábavu se staral maskot Mitu a DJ.

Na slavnostní otevření dorazil také regionální manažer Xiaomi pro Českou republiku, kterého doplnila Miss České republiky či zápasník Carlos Vémola. Obchod nahradil dosavadní stánek Xiaomi u jednoho z vchodů a dá se v něm pořídit široké portfolio produktů od Xiaomi, nejen telefony. V nabídce nechyběla ani čistička vzduchu nebo batohy, které nabírají na popularitě.

Michael Chrobok

Nestranný fanoušek mobilních technologií, amatérský fotograf, příležitostný sportovec a městský cyklista. Ve volném čase rád cestuje, zahraje si hru, nebo se ponoří do světa Zaklínače či Star Treku.

23 komentářů

  1. Jo akce, slevy, nové stánky a prodejny, billboardy, přesně tohle schází Nokii, Sony, Motorola a dalším.
    Možná i kvuli tomu jsou huawei, honor a xiaomi tam kde jsou,tedy na špici a v popředí zájmu, zatímco ti prvně jmenování stále za nimi.
    Nestačí jen dobře vyrobit, je potřeba i vhodne uvádět na trh a posléze prodat,tedy marketing.

    • Franta Tyčka (neregistrovaný)

      Znáš poměr ceny na výrobu a prodej?
      Velmi zajímavé číslo u různých komodit.
      Malá nápověda, to druhé je vždy větší.

  2. Přesně tohle chybí tradičním výrobcům dobrý marketing, v tomhle xiaomi či huawei a honor vedou

  3. Marek Studnicka (neregistrovaný)

    Xiaomi v tomto boduje.Slevy,oslovit zákazníka,umí nabídnout.Sám jsem zvědav,i když to není pro mne priorita,co nabídne Sony v předobjednávce za dárek pro Xperii 1.

    • Tak něco by dát asi měli, aby lépe získali a potěšili kupující, třebas voucher na nákup příslušenství, pouzdro nebo tak v nějaké stovkkve hodnotě, ejaka sleva či aplikace od Sony nebo na Playstation služby hry…. moznksti je spousta ale pochybuji že půjdou ve stopách xiaomi, tohle není jejich styl

  4. MEGA LOL, u Apple fronty hate speech jak noha, najatí animátoři, ovce, vymyté mozky, atd. U Xiaomi spokojené pobrukování. No nene😂😂😂

    • Mega lol je na tom hlavně skutečnost, že to vadí člověku, který tu razí styl „Apple dělá VŠECHNO dobře, když něco podobného udělají ostatní, je to VŽDYCKY špatně. To je vlastní medicínka, možná to ale třeba konečně pochopíš :)

    • Tak xiaomi má také trochu jiné ceny než Apple ale do je detail

    • lukass71

      Tak to je u Apple klasika, prave kvuli cenam na to ty lidi budou davat spis nez na Xiaomi, at uz to ten dotycny jedinec pouzival nebo ne. Ja sam ty fronty nechapu ani na jedno, ale zaroven taky nechapu proc bych mel nadavat jak fanouskum nejakyho Xiaomi tak fanouskum Applu.

      • Na obé se dá fronta pochopit. Jedna z nadšení pro věc, druhá pro vidinu úspory. Proč ne.

      • Tak tohle je ten zlatý hřeb víkendu. Na to se nedá snad už ani nic říct 😂😂😂😂😂😂

      • Franta Tyčka (neregistrovaný)

        uni
        U iSetos/iWant při otevření pobočky, je pro výrobky Apple kombinace obojího, aneb šílený masakr cen i lidí, kde nechybí ani Policie.
        Jo, a ti od Policie Apple produkty při zásahu opravdu nekupují :-)

    • shepii (neregistrovaný)

      uni: Kdybys měl v hlavě alespoň trochu mozku, tak bys poznal ten rozdíl. Z uživatelů Apple si všichni dělají srandu, protože čekají ve frontě na něco, co si mohou koupit za tu samou cenu o den nebo dva dny později kdekoliv. Na Xiaomi se stojí fronty, protože nabízí slevy a to už je obhajitelný důvod pro stání ve frontě. Navíc tady nikdo neřeší ty, kdo stáli ve frontě, ale marketingovou strategii prodejce. Ale co chtít od… to už bych se opakoval.

      • Tohle je jasná věc, že je v tom rozdíl. Ale to jsem vzdal předem to tu vysvětlovat, jelikož by to bylo ztraceno a nebylo by to pochopeno.

        Hlavní rozdíl je taky ten, že Xiaomi láká na slevy a fronty jsou žádoucí (čim víc, tim víc lidí to je), kdežto v případě Apple se i samotná firma za svoje squattery styděla, takže radši změnila systém prodeje. Protože hrát si na člověka na výši, čekat na „premiové zboží“ jako bezďák dny a noci venku, to je dost paradox a bizár :)

    • Uni: kdyby apple udělal akci na ajfon XS za 1/3 normální ceny, tak se to snad dá pochopit. Ale čekat na něco, co si koupím za stejné prachy je dost ujeté…jen proto, abych byl prostě první

      Ty jako fakt nechápeš ten rozdíl? 😂

  5. Ivo (neregistrovaný)

    Kdy konečně také nahradí stánek za klasickou prodejnu?

  6. jankol (neregistrovaný)

    takže si to shrňme:
    – dárků v podobě výrazné slevy bylo připraveno celkem 330, z toho 200 kusů sluchátek za korunu. telefonů za 500 pro který si přišla většina stoupnout do fronty jen 50.
    – podle redakce přišlo asi 200 lidí do fronty. haha, přitom uvádí že ti na konci stáli až před nákupákem. fakt dobrej odhad, gratulace.

    chudáci ve frontě samozřejmě od pozice 50 a výš neměli šanci dostat telefon, z nouze brali blbosti jako kastrol na vaření rejže a ti největší chudáci po několika hodinách stání ve frontě vzali zavděk blbým sluchátkám za korunu. blbým, protože každej z nich by určitě raději vyměnil za to zabíjení času kvůli slevě 248 korun ze sluchátek za možnost si je koupit v plné palbě – kdyby jim opravdu šlo vyloženě extra jen o ty sluchátka.
    Chvilí jsem tam stál, a odpočítal jsem si v tom davu zhruba 100 lidí a došel jsem k tomu, že ve frontě muselo stát minimálně 500 lidí a to v tý době ještě nebyla fronta až před obchoďák. Lidi tam stáli už od rána co otevřeli obchoďák, spousta z nichv polosedě na zemi opřený o výlohy obchodů okolo, spousty z nich se skládacími rybářskými stoličkami.

    Celkově když jsem se tam rozhlédl, musel jsem nevěřícně kroutit hlavou, co jsou lidi ochotný podstoupit aby si zadarmo zahráli komparz na šašky, kteří nakonec ani neměli šanci dojít k oněm debilním sluchátkům za korunu, co se normálně prodávaj za 249 korun. A že jsou natolik dementní, že si ani nespočítají že stát ve frontě na pozici 500 když zboží ve slevě je jen pro prvních 330 a odpočtu li ty sluchátka tak jen pro 1°30 lidí hned na začátku fronty.

  7. Dave (neregistrovaný)

    A za týden tam nebude ani noha.

  8. Franta Tyčka (neregistrovaný)

    Proč je Karlos s „C“?

Napsat komentář

Tip: Nechcete pokaždé vyplňovat požadované údaje? Vytvořte si na SMARTmanii uživatelský účet ;-)

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.
Vyžadované informace jsou označeny *