Domů » Bleskovky » Cenové tornádo v Ostravě: otevření Xiaomi obchodu přilákalo spousty zájemců

Cenové tornádo v Ostravě: otevření Xiaomi obchodu přilákalo spousty zájemců

Značka Xiaomi získává v České republice na popularitě, o čemž svědčí také raketové tempo otevírání specializovaných obchodů zaměřených právě na produkty čínského giganta. Poslední obchod Xiaomi otevřel v pátek 17. května v 10:00 v obchodním centru Nová Karolina v Ostravě.

V Jihlavě vyrostl nový Xiaomi Mi Store. Slevy přilákaly stovky zájemců

Jak už bývá dobrým zvykem, otevření doprovázely nejen velké slevy, ale také možnost vyhrát některou ze zajímavých cen, jež byly připraveny pro zájemce, které neodradila ani dlouhá fronta.


Co se týče délky fronty, Xiaomi si v ničem nezadá se svým vzorem, kalifornským Applem. I v Ostravě čekalo na otevření odhadem okolo dvou stovek lidí, které nalákaly nejen produkty od Xiaomi, ale také velké slevy.

Xiaomi v Opavě otevře největší Mi Store v ČR. Návštěvníky láká na obří slevy

Pro první desítky zájemců byly připraveny slevy na vybrané modely chytrých telefonů, chytré hodinky Amazfit Bip a nebo špuntová sluchátka. Fronta byla opravdu početná, poslední zájemci museli čekat až před samotným nákupním centrem.

Fronta se táhla napříč celým obchodním centrem

Celé šílenství vypuklo v 10:00, kdy obchod oficiálně otevřel. Nicméně už od devíti hodin se zájemci mohli zúčastnit soutěže o hodnotné ceny čínského výrobce. V celé frontě panovala příjemná atmosféra, k čemuž přispívalo různorodé věkové složení. O zábavu se staral maskot Mitu a DJ.

Na slavnostní otevření dorazil také regionální manažer Xiaomi pro Českou republiku, kterého doplnila Miss České republiky či zápasník Carlos Vémola. Obchod nahradil dosavadní stánek Xiaomi u jednoho z vchodů a dá se v něm pořídit široké portfolio produktů od Xiaomi, nejen telefony. V nabídce nechyběla ani čistička vzduchu nebo batohy, které nabírají na popularitě.


Michael Chrobok

Nestranný fanoušek mobilních technologií, amatérský fotograf, příležitostný sportovec a městský cyklista. Ve volném čase rád cestuje, zahraje si hru, nebo se ponoří do světa Zaklínače či Star Treku.
avatar
1300
  Sledování diskuze  
nejnovější nejstarší nejlépe hodnocené
Upozornit na
Tedy
Uživatel
Tedy

Jo akce, slevy, nové stánky a prodejny, billboardy, přesně tohle schází Nokii, Sony, Motorola a dalším.
Možná i kvuli tomu jsou huawei, honor a xiaomi tam kde jsou,tedy na špici a v popředí zájmu, zatímco ti prvně jmenování stále za nimi.
Nestačí jen dobře vyrobit, je potřeba i vhodne uvádět na trh a posléze prodat,tedy marketing.

Franta Tyčka
Anonym
Franta Tyčka

Znáš poměr ceny na výrobu a prodej?
Velmi zajímavé číslo u různých komodit.
Malá nápověda, to druhé je vždy větší.

Tedy
Uživatel
Tedy

Přesně tohle chybí tradičním výrobcům dobrý marketing, v tomhle xiaomi či huawei a honor vedou

marastudna 50
Uživatel
marastudna 50

Xiaomi v tomto boduje.Slevy,oslovit zákazníka,umí nabídnout.Sám jsem zvědav,i když to není pro mne priorita,co nabídne Sony v předobjednávce za dárek pro Xperii 1.

Tedy
Uživatel
Tedy

Tak něco by dát asi měli, aby lépe získali a potěšili kupující, třebas voucher na nákup příslušenství, pouzdro nebo tak v nějaké stovkkve hodnotě, ejaka sleva či aplikace od Sony nebo na Playstation služby hry…. moznksti je spousta ale pochybuji že půjdou ve stopách xiaomi, tohle není jejich styl

uni
Uživatel
uni

MEGA LOL, u Apple fronty hate speech jak noha, najatí animátoři, ovce, vymyté mozky, atd. U Xiaomi spokojené pobrukování. No nene???

Menty
Uživatel
Menty

Mega lol je na tom hlavně skutečnost, že to vadí člověku, který tu razí styl „Apple dělá VŠECHNO dobře, když něco podobného udělají ostatní, je to VŽDYCKY špatně. To je vlastní medicínka, možná to ale třeba konečně pochopíš :)

Tedy
Uživatel
Tedy

Tak xiaomi má také trochu jiné ceny než Apple ale do je detail

uni
Uživatel
uni

Nerozumím, souvislost?

Q
Anonym
Q

uni, my za to nemozeme ze nerozumies…

lukass71
Uživatel
lukass71

Tak to je u Apple klasika, prave kvuli cenam na to ty lidi budou davat spis nez na Xiaomi, at uz to ten dotycny jedinec pouzival nebo ne. Ja sam ty fronty nechapu ani na jedno, ale zaroven taky nechapu proc bych mel nadavat jak fanouskum nejakyho Xiaomi tak fanouskum Applu.

uni
Uživatel
uni

Na obé se dá fronta pochopit. Jedna z nadšení pro věc, druhá pro vidinu úspory. Proč ne.

Menty
Uživatel
Menty

Tak tohle je ten zlatý hřeb víkendu. Na to se nedá snad už ani nic říct ??????

Franta Tyčka
Anonym
Franta Tyčka

uni
U iSetos/iWant při otevření pobočky, je pro výrobky Apple kombinace obojího, aneb šílený masakr cen i lidí, kde nechybí ani Policie.
Jo, a ti od Policie Apple produkty při zásahu opravdu nekupují :-)

shepii
Uživatel
shepii

uni: Kdybys měl v hlavě alespoň trochu mozku, tak bys poznal ten rozdíl. Z uživatelů Apple si všichni dělají srandu, protože čekají ve frontě na něco, co si mohou koupit za tu samou cenu o den nebo dva dny později kdekoliv. Na Xiaomi se stojí fronty, protože nabízí slevy a to už je obhajitelný důvod pro stání ve frontě. Navíc tady nikdo neřeší ty, kdo stáli ve frontě, ale marketingovou strategii prodejce. Ale co chtít od… to už bych se opakoval.

Menty
Uživatel
Menty

Tohle je jasná věc, že je v tom rozdíl. Ale to jsem vzdal předem to tu vysvětlovat, jelikož by to bylo ztraceno a nebylo by to pochopeno.

Hlavní rozdíl je taky ten, že Xiaomi láká na slevy a fronty jsou žádoucí (čim víc, tim víc lidí to je), kdežto v případě Apple se i samotná firma za svoje squattery styděla, takže radši změnila systém prodeje. Protože hrát si na člověka na výši, čekat na „premiové zboží“ jako bezďák dny a noci venku, to je dost paradox a bizár :)

xzeit
Uživatel
xzeit

Uni: kdyby apple udělal akci na ajfon XS za 1/3 normální ceny, tak se to snad dá pochopit. Ale čekat na něco, co si koupím za stejné prachy je dost ujeté…jen proto, abych byl prostě první

Ty jako fakt nechápeš ten rozdíl? ?

Ivo
Anonym
Ivo

Kdy konečně také nahradí stánek za klasickou prodejnu?

xzeit
Uživatel
xzeit

Vše nejlepší k svátku, Ivo.

jankol
Anonym
jankol

takže si to shrňme: – dárků v podobě výrazné slevy bylo připraveno celkem 330, z toho 200 kusů sluchátek za korunu. telefonů za 500 pro který si přišla většina stoupnout do fronty jen 50. – podle redakce přišlo asi 200 lidí do fronty. haha, přitom uvádí že ti na konci stáli až před nákupákem. fakt dobrej odhad, gratulace. chudáci ve frontě samozřejmě od pozice 50 a výš neměli šanci dostat telefon, z nouze brali blbosti jako kastrol na vaření rejže a ti největší chudáci po několika hodinách stání ve frontě vzali zavděk blbým sluchátkám za korunu. blbým, protože každej z… Číst vice »

Dave
Anonym
Dave

A za týden tam nebude ani noha.

Franta Tyčka
Anonym
Franta Tyčka

Budou slevy, budou lidi a naopak.
Jak jednoduché v ČR.

Franta Tyčka
Anonym
Franta Tyčka

Proč je Karlos s „C“?