TOPlist

Boxerský zápas Tyson vs. Paul přitáhl Netflixu nové předplatitele, počítají se na miliony

Jake Paul vs. Mike Tyson
  • Netflixu se sázka na sportovní přenosy evidentně vyplácí
  • Díky nim si ke streamovacímu gigantu našlo cestu přes dva miliony nových předplatitelů
  • Také ostatní služby zaznamenaly podobné úspěchy

Přímý přenos boxerského zápasu mezi legendou Mikem Tysonem a youtuberem Jakem Paulem si řada sportovních nadšenců nenechala uniknout (včetně nás v redakci), a i když z technického hlediska Netflix přímý přenos příliš nezvládl, jednalo se o jednu z největších sportovních událostí loňského roku. Jako taková měla také velký potenciál v tom přitáhnout řadu nových předplatitelů, o čemž nejspíše nikdo nepochyboval. Co je ovšem překvapivé, je počet nových předplatitelů, nad kterým si v Netflixu musejí mnout ruce.

Streamovací platformy vidí budoucnost ve sportu

Velká sázka Netflixu na živý přenos sportovních událostí se evidentně vyplácí. Nové údaje zveřejněné analytickou společností Antenna ukazují, že ve dnech kolem boxerského zápasu Mikea Tysona s Jakem Paulem přibylo Netflixu 1,43 milionu předplatitelů, zatímco kolem vánočních zápasů NFL se přihlásilo 656 tisíc nových členů. Tato čísla se sice mohou zdát s ohledem na více než 300 milionů celosvětových předplatitelů Netflixu malá, ale podle analytiků z Antenny si streamovací služba od roku 2023, kdy zahájila svůj boj proti sdílení hesel, trvale udržuje zhruba 50 až 70 tisíc přihlášených uživatelů denně.

Úspěchy streamovacích platforem na sportovních přenosech podle společnosti Antenna
Úspěchy streamovacích platforem na sportovních přenosech podle společnosti Antenna

Netflix ve své zprávě pro investory zdůraznil rekordní sledovanost živých přenosů a uvedl, že se v následujícím období zaměří na vysílání speciálních pořadů, které si nelze nechat ujít, spíše než na běžné sportovní pořady. „Přestože naše živé vysílání bude pravděpodobně tvořit jen malé procento z celkového počtu hodin sledování a výdajů na obsah, myslíme si, že to pro naše předplatitele bude mít obrovskou hodnotu,“ uvedl Netflix. Streamovací gigant také nedávno zvýšil ceny všech svých předplatných, neboť pokračuje podle svých slov v „investicích do pořadů s vyšší přidanou hodnotou“.



Snímek ze závěru zápasu Tyson vs. Paul



Nepřehlédněte

Fiasko roku: Netflix nezvládl zápas Tyson vs. Paul, zastínily ho technické problémy

Streamovací služby ve sportovních přenosech evidentně vidí způsob k rychlému zbohatnutí. Kromě Netflixu přilákal Paramount Plus nejvíce předplatitelů v době loňského Super Bowlu LVII, kdy podle údajů Antenny došlo v souvislosti s tímto vysoce sledovaným zápasem k nárůstu počtu registrací o 3,2 milionu. Služba Peacock také zaznamenala výrazný nárůst, když vysílala sportovní utkání NFL AFC Wild Card Game, a velký nárůst zaregistrovala i v prvních dnech letních olympijských her v Paříži.

Autor článku Michael Chrobok
Michael Chrobok
Nestranný fanoušek mobilních technologií, amatérský fotograf, příležitostný sportovec a městský cyklista. Ve volném čase rád cestuje, zahraje si hru, nebo se ponoří do světa Zaklínače či Star Treku.

Kapitoly článku