- Apple před spuštěním prodeje brýlí pro rozšířenou realitu Vision Pro upravil svůj ikonický obchod
- Prodejna v New Yorku na Páté Avenue bude lákat na Vision Pro už zvenčí
- Vision Pro půjdou oficiálně do prodeje už zítra
Před uvedením Vision Pro na trh, které je naplánováno na tento pátek, začala společnost Apple připravovat své maloobchodní prodejny na tuto slavnostní událost. Zdá se, že gigant z Cupertina připravuje zejména výraznou úpravu svého proslulého obchodu na Páté Avenue v New Yorku – včetně obrovské repliky Vision Pro ve výloze, která se nachází nad samotným obchodem, který je ukrytý pod zemí. Uvnitř Apple zahradil přibližně polovinu prodejny a vyvěsil upoutávku, na které láká na uvedení Vision Pro. „Připravte se. Čekají vás velké věci. Zastavte se 2. února,“ stojí na velké plachtě.
Obchod na Páté Avenue se dočkal speciální péče
Kromě možnosti nákupu a vyzvednutí Vision Pro v obchodě bude Apple od 2. února nabízet také předváděcí akce. Tyto ukázky budou trvat 25 minut a provedou uživatele tím, jak Vision Pro používat, jaký obsah a aplikace jsou k dispozici a případně zákazníkovi poskytnou další informace. Zda Apple plánuje podobně razantní změny jako na Páté Avenue i v dalších prodejnách, se teprve uvidí. Newyorský obchod je jednou z vlajkových lodí Applu a obvykle se jí dostává speciální péče. Nebylo by velkým překvapením, kdyby se v Apple Storu objevil na zahájení prodeje také generální ředitel Applu Tim Cook.
Apple Vision Pro je jedinečný produkt, a to z mnoha důvodů. Brýle totiž musí být přizpůsobeny uživateli, aby byly pohodlné, například s pomocí různých těsnění či dioptrických čoček od společnosti Zeiss. Personál obchodu musel být také vyškolen v oblasti nasazování a předvádění Apple Vision Pro. Zákazníci budou při zkoušení náhlavní soupravy potřebovat speciální instrukce a péči, na rozdíl od prodeje „obyčejného“ chytrého telefonu. Cena Apple Vision Pro začíná na 3 499 dolarech (cca 80 tisíc korun bez daně), tudíž je zvláštní péče pro budoucí majitele zcela namístě.