Samsung vypustil novou reklamu. Ústředním motivem však opět nejsou kvality jeho telefonů, nýbrž narážka na zastaralost těch konkurenčních. Půlminutový spot se jmenuje „On the Fence“ (v překladu Na plotě) a je zajímavé, že v celém klipu zazní slovo „Samsung“ pouze jednou.
https://youtu.be/HeqD7v4f8Jk
V reklamě vidíme obchod a vysoký plot. Jeden ze zákazníků vyskočí na zídku a upřeně se dívá, co se děje na druhé straně (kamera se za plot ani jednou nepodívá). Když ho prodavač pokárá, že nemůže lézt na plot, argumentuje zákazník tím, že na straně Samsungu je to lepší – mají přece skládací telefony a nabušené fotoaparáty. Následně prodavač nápadně připomínající zaměstnance v Apple Storech prohodí: „Počkáme na ně, oni přijdou sem. My to takhle děláme – čekáme.“
Korejský gigant tak trochu škodolibě, ale vlastně oprávněně vyzývá Apple k tomu, aby naskočil do „skládacího trendu“, kterému aktuálně tvrdě vládne právě Samsung. Americká firma zatím dle dostupných informací neplánuje v nejbližší době představit vlastní skládací smartphone. Samsung naproti tomu uvádí každý rok novou generaci manažerské řady Fold i véčkové série Flip. V redakci jsme otestovali i exotický Mi Mix Fold 2 od Xiaomi, který má ještě lépe vyřešenou konstrukci, respektive ohebný mechanismus, než právě Galaxy Z Fold 4. Jen škoda, že se v České republice oficiálně neprodává.