Cena:

Apple má nové reklamy. Cílí s nimi na uživatele Androidu

Apple patří mezi nejbohatší firmy světa i přes to, že jeho operační systém iOS běží „pouze“ na zhruba třetině zařízení. Zbylé dvě třetiny připadají Androidu a velmi malá část i systému Windows Phone. Cupertinská společnost v čele s Timem Cookem má tedy z čeho čerpat a odkud přetahovat zákazníky.

Do boje se nyní pouští s pěti krátkými klipy, ve kterých vyzdvihuje kvality systému, ale i jednoduchost přechodu z Androidu na iOS, což často patří mezi největší obavy – jak přesunout data aplikací, fotky, hudbu a další. V krátkých spotech pak Apple poukazuje na rychlost systému, na paškál si bere i ochranu soukromí, kdy vám prý nikdo nekouká přes rameno. V případě, že se rozhodnete přejít na platformu iOS, je pro vás v Google Play připravena aplikace Move to iOS, která pomůže s převedením veškerých dat do iPhonu. Další důvody, proč si Apple myslí, že byste měli vyměnit svůj telefon se zeleným robotem za ten s nakousnutým jablkem, si můžete v angličtině přečíst na této stránce.

Autor článku
David Preiss