TOPlist

Apple chystá další chytrý reproduktor. Bude levnější než HomePod a ponese logo Beats

V prvním čtvrtletí tohoto roku se prodalo 9,2 milionu chytrých reproduktorů, pouze 600 tisíc jich však neslo logo Apple. Trh mají víceméně rozdělen Amazon a Google, 6% podíl Apple je zapříčiněn několika aspekty, zejména omezenou funkčností HomePodu a jeho vysokou cenou. Ta je stanovena na 349 dolarů (asi 7 600 korun bez DPH), proslýchá se však, že by měl Apple brzy představit levnější variantu.

Podle tchajwanských dodavatelských řetězců bude nový chytrý reproduktor stát 199 dolarů (asi 4 400 korun bez DPH), a bude prodáván pod značkou Beats, kterou Apple vlastní. Nový reproduktor zřejmě dostane po stránce inteligentních funkcí stejnou výbavu jako má HomePod, bude mít však jiný design a nepochybně také zvukovou stránku. Nový reproduktor by měl umět lépe lovit zákazníky ve vodách konkurence, byť ta nabízí některé své chytré reproduktory ještě levněji; např. Amazon Echo Dot a Google Home Mini přijdou na pouhých 49 dolarů (asi 1 100 korun bez DPH).

Autor článku Jakub Karásek
Jakub Karásek
Příznivec mobilních technologií, konvertibilních zařízení a bezdrátového nabíjení, fanoušek tvrdé hudby a milovník rychlé jízdy v motokárách, na kole a na lyžích.

Kapitoly článku