TOPlist

Za telefon se už plná cena neplatí. Nová služba vám zlevní iPhone i Samsung o jeho budoucí hodnotu

iphone 13 mp

Nejlevnější cesta k novému telefonu. Přesně to je nová služba Mobil Pohotovosti, díky které nejvýhodněji vyměníte starý telefon za nový. Konečná částka, kterou za telefon zaplatíte, se vám totiž poníží nejenom o výkupní cenu vašeho stávajícího smartphonu, ale také o hodnotu, kterou bude mít váš nový telefon za dva roky. Právě díky tomu pořídíte iPhone 13 nebo Galaxy S22 zdaleka nejlevněji.

Telefon zlevněný o svoji budoucí hodnotu

Nová služba Koupíš, Prodáš, Prodáš, Splácíš může na první pohled působit složitě, ve výsledku je ale velice jednoduchá. Mobil Pohotovost totiž nahlíží do budoucna a už teď, při koupi nového iPhonu nebo Samsungu, vám od ceny odečte hodnotu, kterou bude telefon mít za dva roky. Navíc ještě z ceny odečte výkupní hodnotu vašeho stávajícího telefonu a v případě Samsungů cenu také poníží o bonus 3 000 Kč. Počítat můžete i se 3letou zárukou zdarma.

KPPS 1

Žádné předplatné, telefon je váš

Služba je unikátní i v tom, že se nejedná o předplatné – po celou splácení jste totiž vlastníky telefonu. Po uplynutí 26 měsíců se pouze rozhodnete, zda si chcete telefon nechat a pokračovat ve splácení zbývající částky, nebo zda necháte Mobil Pohotovost, aby od vás zařízení vykoupila. Pokud totiž telefon bude po celou dobu používání chráněn sklem a krytem a tudíž neponese příliš velké známky opotřebení (kategorie A), vrátí se vám část peněz zpět.

iPhone 13 nebo Galaxy S22 za nejnižší cenu

Jestliže se například rozhodnete upgradovat z iPhonu 12 Pro na iPhone 13 Pro vyjde vás nový telefon po započítání všech zvýhodnění na pouhých 490 Kč měsíčně. A při přechodu z Galaxy S21 na Galaxy S22 zaplatíte jen 390 Kč měsíčně. Prodat přitom nemusíte jen svůj stávající smartphone, ale klidně také starý tablet, chytré hodinky, notebook nebo třeba herní konzoli. Jednoduše na odkazu níže zadejte zařízení, které aktuálně vlastníte a zjistěte cenu sobě na míru.

Autor článku PR článek
PR článek
Takto označený obsah má charakter reklamního sdělení, jehož zadavatelem je subjekt třetí strany. Máte-li zájem o spolupráci či publikaci PR článku, kontaktujte nás na e-mailu [email protected].

Kapitoly článku