Při příležitosti zahájení prodeje nového telefonu OnePlus 6T se před prodejnou v Novém Dillí v Indii tvořily fronty nedočkavých zájemců. Čekání se jim rozhodla zpestřit společnost Xiaomi, která lidem ve frontě začala rozdávat krabičky s nápisem „do the math“ (volně přeloženo „spočítejte si to“). Uvnitř balení se ukrývala funkční kalkulačka, s jejíž pomocí si měli zákazníci spočítat, kolik ušetří, když si místo OnePlus 6T zakoupí konkurenční Pocophone F1 (recenze).
Vtípky se z ulice přesunuly na Twitter
Pošťuchování si Xiaomi neodpustilo ani na sociální síti Twitter, kde se pustilo do sloganu „Never Settle“, kterým se prezentuje právě výrobce OnePlus. Jednotlivé příspěvky lidem vysvětlovaly, že za výrazně nižší cenu dostanou stejný procesor, RAM, lepší baterii a dokonce 3,5 mm konektor na sluchátka. Přestože reklamní kampaň působí vtipně a vyzdvihuje nízkou cenu zařízení, zároveň upozorňuje na několik míst, kde má Pocophone F1 co zlepšovat.
Never Settle for OverPriced. Unlock the #MasterOfSpeed. You decide. #DoTheMath pic.twitter.com/KvCIDyXXSq
— POCO India (@IndiaPOCO) October 30, 2018
Máme na mysli třeba obyčejný LCD displej, velký výřez v horní části displeje, plastové tělo nebo čtečku otisků umístěnou na zádech telefonu. Přesto považujeme marketingovou kampaň společnosti Xiaomi za zdařilou. Lidé, kteří toho dne čekali ve frontě na zahájení prodeje OnePlus 6T, si kromě nového telefonu odnesli také jedinečný sběratelský předmět.