Společnost Xiaomi zahájila reklamní kampaň, která se soustředí na nový telefon střední třídy Mi 9T. Ten se začal v Evropě prodávat minulý týden a v podstatě se jedná a přeznačený Redmi K20. Čínský výrobce se rozhodl, že si na ploše několika spotů udělá legraci z výřezů v displejích.
https://www.youtube.com/watch?v=h2ZuHI7OiFM
Všude samé výřezy: u kadeřníka, u zubaře i v displejích
Proč se tak společnost Xiaomi rozhodla, je na první pohled jasné. Propagovaný model Mi 9T se totiž pyšní designem bez výřezu, který nahradila vysouvací selfie kamerka. Negativní postoj k výřezům v displejích nám čínský výrobce prezentuje prostřednictvím běžných životních situací. V první upoutávce vidíme v hlavní roli nešikovného kadeřníka, ve druhé je hlavním motivem nepříjemný zážitek u zubaře. Zda jednotlivé spoty efektivně komunikují zamýšlené poselství, necháváme na posouzení každého čtenáře zvlášť.
https://www.youtube.com/watch?v=659icI2HEJo
Nepochybujeme o tom, že si marketingový tým Xiaomi velmi dobře uvědomuje šíři vlastního portfolia, v němž se nachází nejeden telefon s výřezem v displeji. Pomrkáváme například po vlajkové lodi Mi 9 (recenze), ale také po mnoha dalších zařízeních. Snaží se nám snad čínský výrobce sdělit, že od teď už nemáme s výřezy v jeho telefonech počítat? To ukáže až budoucnost.
https://www.youtube.com/watch?v=uZsQUvSzdnQ
Systém, čipset a konstrukce
Rozměry: 156,7 × 74,3 × 8,8 mm, hmotnost: 191 g, zvýšená odolnost: ne
Displej, konektivita a baterie
5G: , NFC: , Bluetooth: 5.0, Wi-Fi: 802.11 a/b/g/n/ac, GPS: , konektor: USB-C
Baterie: 4000 mAh, rychlé nabíjení: , bezdrátové nabíjení: