Domů » Bleskovky » Xiaomi dominuje evropskému trhu s nositelnou elektronikou. Máme čísla

Xiaomi dominuje evropskému trhu s nositelnou elektronikou. Máme čísla

Před několika týdny se na internetu objevila informace, že trh s nositelnou elektronikou (chytré hodinky, chytré náramky) celosvětově strmě roste. Konkrétně jde podle čísel IDC o růst dvouciferný. Nyní máme vedle globálních čísel i hodnoty prodejů pro evropský trh.

Pro připomenutí: nejvíce nositelných zařízení na světě prodává čínské Xiaomi, klíčovým produktem této společnosti je chytrý náramek Mi Band. Druhé místo drží Apple.

Xiaomi prodalo v Evropě 1,15 milionu nositelných zařízení

Ve třetím čtvrtletí letošního roku prodalo na evropském trhu Xiaomi celkem 1,15 milionu kusů nositelné elektroniky. Hlavní důvod úspěchu: dravá cenová politika a kvalitní produkty. Zařízení Mi Band jsou velice levné, zároveň však poskytují téměř vše, co lze od podobných produktů čekat.

Tip ke čtení – recenze Xiaomi Amazfit Verge: chytré sportovní hodinky se skvělou výbavou a nízkou cenou

Druhé místo případá na výrobky FitBit. Zde jde již o fitness náramky, tedy o zařízení určená především ke sledování sportovních aktivit. Cenově jsou náramky FitBit o hodně dražší než Mi Band, cena se v době psaní článku pohybuje okolo třech tisíc korun. Zajímavé je, že s jejich pomocí můžete i platit. Pomyslná třetí příčka v evropských prodejích patří Applu, jehož Apple Watch jsou suverénně nejdražší. Na druhou stranu však přinášejí i řadu inovací, například možnost měření EKG (ačkoliv v našich končinách ještě tato funkce není dostupná).

Alex Mensatoris

Externí redaktor SMARTmania.cz, kterého baví moderní technologie a marketing. Toho času student vysoké školy.

14 komentářů

  1. Budou také plné reklam jako jejich telefony?

    • Mirda (neregistrovaný)

      Vzhledem k tomu, že mám ve všech Xiaomi telefonech českou romku, žádné reklamy tam nemám. Takže pokud jste trotl, užívejte si reklamy třeba i na hodinkách.

      • Vime, nikoliv trotlovstvi, ale realita.

      • Martin (neregistrovaný)

        Jiříku opět si zase mimo mám Redmi 5 plus a žádné reklamy tam nemám, te blbé co ?? zase ti to nevyšlo, zase jen lži a kecy.

      • htcjirka

        Medvede, tady je k reklamam Xiaomi krasny clanek, kde popisuji proc reklamy do systemu pridavaji.

        [odkaz]..obilmania.cz/clanky/vydelavat-jde-i-jinak-xiaomi-pousti-reklamu-do-mobilu/sc-3-a-1342961/default.aspx

        Misto tecky na zacatku vlozte m

        Pekne pocteni i den v novem roce :-)

      • Martin (neregistrovaný)

        Zajímavé že můj Xiaomi to nemá ? co budu dělat ?

      • mirek (neregistrovaný)

        Martin: kazdy android stejne jako ios reklamy ma, jenom si se naucil je nevnimat. Posledni ad-free os byl W10M.

      • Martin (neregistrovaný)

        Ne nemám reklamy na Androidu nebo od Xiaomi prostě lež jako věž.

      • htcjirka

        Reklamosystém no, Xiaomi tomu jen dal ještě větší a zásadnější rozměr a podpis. :-)

      • mirek
        Sám OS přímo přeci mluvil o odesílání dat personalizaci reklam. Bylo to přímo v nastavení, ač to bylo možné vypnout.

      • Martin (neregistrovaný): Lépe číst zdroje. Xiaomi toto nasazuje postupně na různé trhy. Fakt, nikoli lež.

  2. QAM (neregistrovaný)

    Reklamy se netýkají verzí prodaných na lokálních trzích, ale pouze těch dotažených z Číny (GB, Ali atd), kde lze telefony koupit třeba o 2 tisíce levněji. Je to volba uživatele, zda si připlatí za soft bez reklam nebo koupí levněji telefon s reklamama. To by si o tom ale Samsung ovce THCJiřík něco musel zjistit.
    Od té doby, co dostal permanentní erekci ze Samsungu je to s ním k nevydržení.

    • htcjirka

      Vás žilkařů slušně přibilo a to mě těší. Dost slušná zábava. :-D Dost lidí bude brzo tahat nohu, až jim praskne žilka. :-)

Napsat komentář

Redakce si vyhrazuje právo mazat komentáře, které nesouvisejí s tématem diskuze, nebo jsou útočného či urážlivého charakteru (pomluvy, vulgarity, rasismus či ponižování). V případě porušení těchto pravidel chování může redakce zakázat přístup do diskuze. Pokud nechcete neustále vyplňovat pole Jméno a E-mail (nezveřejňuje se), doporučujeme se zaregistrovat. Vyžadované informace jsou označeny *