Apple po několika letech konečně redesignoval webovou verzi obchodu s aplikacemi pro iOS. App Store prošel výraznou odtučňovací kůrou a přehlednějším uspořádáním jednotlivých prvků. Kromě klasického prostoru pro popis aplikace a screenshoty je zde také kladen důraz na uživatelské recenze.
V případě, že se na webový App Store díváte z prohlížeče Safari a začnete stránkou skrolovat, objeví se dialogové okno s dotazem, zda chcete danou aplikaci zobrazit přímo v aplikaci iTunes. Je pravda, že výchozí stránka s kategoriemi či seznamy titulů působí ve srovnání s Google Play hodně obyčejně – uvidíte totiž pouze text bez jakékoliv grafiky. Nový design ja viditelný pouze na detailu každé aplikace, takhle například vypadá Facebook.
Všimněte si, že Apple u náhledových obrázků pro iPhone začal používat zakulacené rohy, se kterými přišel iPhone X (recenze). V detailu každé aplikace rovněž naleznete přehled kompatibilních zařízení. Trochu zmateně pak působí vyhledávání – to postrádá našeptávač a neprohledává pouze webový App Store, ale kompletně celý web Applu.