Apple už delší dobu koketuje s headsetem, který má kombinovat rozšířenou a virtuální realitu, alespoň podle občasných úniků informací na toto téma. Mezi spolehlivé zdroje, které o zařízení informují, patří také známý analytik Ming-Chi Kuo. Ten se nyní nechal slyšet, že Apple s výrobou svého headsetu nezačne dříve než ve 4. kvartálu roku 2022.
Podle Kua chce Apple mít „kompletní software, ekosystém a služby“, což podle něj zapříčinilo odložení produkce z poloviny roku 2022 na jeho konec. To pravděpodobně vyústí také v pozdější představení a zahájení prodeje, které se odhaduje na konec roku 2022, případně začátek roku 2023.
Ming-Chi Kuo se zároveň domnívá, že Apple se svým headsetem míří dále než jen do herního byznysu. Jeho názor je ten, že headset od giganta z Cupertina způsobí další revoluci v uživatelském prostředí, podobně jako se to povedlo v případě multi-touch u prvního iPhonu.
Apple VR/AR headset by měl být přeplněný technologiemi
Pokud jde o technické specifikace, předpokládá se, že headset bude disponovat dvěma 8K microOLED displeji a celou řadou kamer a senzorů, které budou neustále sledovat pozici očí a hlavy. Headset by měl být závislý na iPhonu a Apple údajně experimentuje s různými metodami interakce se zařízením.