Operátor T-Mobile pokračuje ve zjednodušování a zpřehledňování své nabídky. Ruku v ruce s tím připravuje nový systém pro řízení vztahů se zákazníky (tzv. CRM), který výrazně urychlí obsluhu klientů i zavádění nových služeb. Od července letošního roku proto začne operátor postupně převádět staré a málo využívané tarify se smlouvou na novější tarify generace S námi.
Jak se uvádí v tiskové zprávě, operátor bude změnu provádět v několika postupných krocích. Od 28. června nebude možné staré tarify aktivovat nebo prodlužovat, od konce července pak začne postupné převádění zákazníků na nové tarify. Dotčeným klientům nabídne T-Mobile více služeb a výhod za přibližně stejnou měsíční útratu.
Samotný přechod na nový systém CRM bude probíhat postupně v několika fázích až do poloviny příštího roku počínaje letošním podzimem. Lidé, kterých se změna týká, však nemusí čekat na kontaktování operátorem a svůj tarif si mohou změnit sami, a to prostřednictvím služby Můj T-Mobile, infolinky nebo na Značkové prodejně T-Mobile.
Nový systém CRM podle slov operátora umožní rychlejší a efektivnější obsluhu klientů, urychlí také nasazování nových produktů a služeb. To zároveň přinese možnost pružnější reakce na měnící se potřeby zákazníků či podmínky na trhu.