Strategy Analytics: Samsung s chytrými telefony definitivně dobyl celý svět

O Samsungu si můžeme myslet co chceme, můžeme kritizovat telefony pro plastový a nudný design, můžeme hledat chyby v TouchWiz, přesto nelze konstatovat nic jiného než to, že jsou opravdu navrženy na prodeje desítek milionů kusů. Poslední zpráva analytické společnosti Strategy Analytics říká, že Samsung je jedničkou ve všech regionech odkud sbírají informace. To je poprvé, co se některé společnosti povedlo dostat na první místo po celém světě. 

Zřejmě tak funguje strategie Samsungu, která je postavena na představení dvou vlajkových modelů ročně, letos se jednalo o  Galaxy S4 a Galaxy Note 3. Ty následují různé levnější a upravené varianty, které nejvyšší modely připomínají, letos dokonce i kopírují jméno, jako v případě Galaxy S4 ActiveGalaxy S4 mini a dalších zařízení. Tato strategie vede ke kritice, že Samsung zkouší absolutně cokoliv a čeká jestli se daný produkt uchytí. Možná to tak je, ale evidentně se jich uchytí dost, zbytek zařídí ohromná marketingová a distribuční mašinérie, která nemá konkurenci.

Autor článku
David Podzimek
image/svg+xml
+

Kapitoly článku