TOPlist

Samsung očekává rekordní prodeje Galaxy S9 a uvažuje o přejmenování vlajkové řady

Nové vlajkové smartphony Samsungu vypadají na první pohled stejně jako jejich předchůdci, přesto nepochybujeme o jejich úspěchu; vylepšení nabízejí více než dost. Šéf Samsungu DJ Koh očekává, že se Galaxy S9 a S9+ budou prodávat lépe než jejich předchůdci, pomoci k tomu mají různé marketingové strategie, které mají zvýšit poptávku.







Nepřehlédněte

Samsung Galaxy S9: esence výkonu a elegance (první dojmy)

Různě po světě například poběží akce, kdy bude možné na nové telefony získat slevu výměnou za starý smartphone. Očekávat také můžeme klasické cashback akce. Za necelý rok se prodalo zhruba 37 milionů smartphonů Galaxy S8 a S8+, jsme zvědaví, zda se podaří Samsungu toto číslo překonat.

Šéf Samsungu také krátce po představení Galaxy S9 a S9+ uvedl, že firma uvažuje o změně schématu pojmenovávání svých vlajkových modelů. Brand Galaxy má zůstat na svém místě, uvažuje se však o budoucnosti písmene „S“, popřípadě systému čísel. U názvů telefonů v nižších řadách postupuje Samsung odlišně; číslo u písmene označujícím řadu neznamená generaci, ale vybavenost, a s každou novou generací je pouze přidáván v závorce ročník. Čeká nás příští rok Galaxy S10 nebo pouze Galaxy S (2019)?

Autor článku Jakub Karásek
Jakub Karásek

Kapitoly článku