Proč Samsung dominuje trhu s chytrými telefony, přestože společnosti jako LG, HTC a Nokia vyrábějí podobně kvalitní zařízení? Jedním z klíčových důvodů je ohromný marketingový rozpočet, který vryje podobu telefonů Galaxy do hlav všech zákazníků, zatímco konkurenční zařízení lidem často nic neříkají. Podle agentury Reuters plánuje Samsung v příštím roce utratit za propagaci a podporu prodeje 14 miliard dolarů (zhruba 280 miliard korun).
Pokud je odhad Reuters správný, tak Samsung příští rok utratí výrazně více než v roce 2012, kdy marketingový rozpočet dosáhnul čtyř miliard dolarů. Jedná se o částku, které se nepřibližuje žádná z firem působících v odvětví. Podle dat agentury Reuters investuje Samsung do propagace 5,4 procenta z celkových ročních příjmů, například Apple investuje pouze 0,6 % příjmů a automobilový gigant General Motors 3,5 procenta.
To je brutální
Paráda, když na to má ;-) Nebo spíš kdo umí, umí-kdo ne, tak čumí :D
pro mne je nejdůležitější jedno – nepoužívá WP.
POI tak to Samsung asi neznáš :D :D
Myslel jsem samozřejmě majoritně…ach jo…tady se berou lidi moc doslova. Pokud vím, má jen dva modely s WP 8 a navíc ne moc úspěšné…
ešte som nevidel peknú,normálnu,neprečačkanu,uprimnu,nevtieravu,zaujimavu reklamu od samsungu
a to sa už bojím otvoriť aj konzervu,šmejd šmejdom ostane
len príklad:
tak ako natlačili LED smart Tv ludom do hlavy ,to je len zazrak-sranda pozerať výber Televízora v nejakej predajni,či už v čechach či na slovensku.
hlavne, že plazma vela žere
Dobrý a kvalitní produkt se prodává sám, není zapotřebí reklama.
Omyl, obrovský omyl.
Kdyby ty prachy radši natlačili do vývoje … To by bylo lepší …
Samsung, mimo jiné, platí prodejcům mobilů (přímo osobám v prodejnách s mobily nebo u operátorů), aby prodávali jejich výrobky a vymlouvali zákazníkům koupi jiných značek. Tato strategie se evidentně vyplácí – viz podíl na trhu.
A to je podle všeho minimálně polovina tohoto rozpočtu „podpora prodeje“ :).
@steelspace Podej oznámení na nekalou obchodní praktiku [odkaz]
steelspace jenom mele naprazdno. Netreba brat vazne.
A jé, to zase bude „Olympiáda by Samsung“…:-/
Vážená redakce, admini.
Nechcete už prosím něco udělat s tou dementní reklamou na Vodafone? v IE dochází ke špatnému zobrazování a zobrazuje se přes půlku stránky, takže zakrývá články, které není možné číst a nasí*á čtenáře…
Díky
Dobrý den, předám problém dál ihned.
Dobrý den den, v jaké verzi IE se problém objevuje? Můžete nám prosím poslat screenshot na [odkaz]? Dělali jsme nějaké změny v zobrazení, tak ještě zkuste smazat cache.
REDAKCE: Stále nejde REAGOVAT: IE11/W7.
ANDREAS: Dočasný workaround – Použij lepší a kvalitnější prohlížeč :)
IE 12 ještě není. Znáš ještě najký lepší?
Andreas: Programátor to nyní znovu testoval v IE10 a IE11 a tlačítko Reagovat mu funguje. Zkuste smazat cache prosím a kdyby se problém stále nevyřešil, dejte vědět.
Mobilní IE má mód pro mobilní verze a pro stolní verze, určitě zkoušel obě?
Schvalne, jestlipak dokaze Sung udelat reklamu, ve ktere se nebude navazet do Applu. Moc velkou sanci tomu ale nedavam..
Není jediným, v kreativní krizi je i MS/Nokia.
Přesně tak, největším „navážečem“ je pochopitelně MS v tandemu s Nokií.
Suhlasim, v tom je Samsung oproti MS amater, zbytocne utraca miliony dolarov na reklamu, ked by stacilo spustit obchod ocernujuci konkurenciu a este by zarobil.
POI: Ne, dočasné řešení je, že zde nebudu momentálně diskutovat, zas tak naléhavé to není :-) Navíc z těch stránek co navštěvuji to blbne pouze na Smartmaii.
Tvá diskuze bude ale k ničemu, většina čtenářů nebude ani pořádně vědět, nač reaguješ. A stačí tak málo, používat alespoň trošku dobrý prohlížeč a ne IE 11…
jej, špatně jsem si to přečetl, omlouvám se za nepřesný předchozí komentář.
Mna akurat prekvapil jeden fakt. Nedavno som stravil 6 hodin na nemenovanom,medzinarodnom letisku a sledoval som telefony,ktore ludia pouzivaju. Fakt som bol prekvapeny,ale vysledok bol taky,ze (moj odhad) ludia pouzivali 49% Apple,49% Samsung a zbytok ostatni. Fakt som cumel,ked kazdy druhy clovek vytiahol Smart Samsung. Tak teraz otazka…cim to sakra je? Neriesim non-Smart fony. Tiez patrim k Samsungacom,ale viem preco. Jednoducho preto,ze co od nich chytim,to funguje bez problemov a zbytocnosti (TV,smartfon,tlaciaren,chladnicka,…).
Reklama je uz len podpora v tomto pripade.
píšeš, jako by to u ostatních nějak nefungovalo :D
Reklama je dulezita, produkt se musi dostat do podvedomi lidi. Obycejny uzivatel, ktery se v telefonech neorientuje prijde do kramu, rekne ze ma cca 10k a chce si neco koupit a idealne to co videl na obrazcich vsude kolem sebe, protoze to asi bude dobre. Marketing a reklama neni zadna veda, ale je treba si tomu venovat o to vic, pokud te to zivi (prodej), treba to jednou pochopi i BlackBerry a uvidime jej prodavat telefony i za par let :)