Samsung chystá velkou proměnu: Chce se zbavit nálepky asijského výrobce

Společnost Samsung si za několik posledních let vydobyla nezastupitelné místo v mnoha oblastech spotřební elektroniky. Nicméně i přes její prodejní úspěchy se stále nemůže zbavit nálepky jednoho z mnoha asijských výrobců. Vedení společnosti si tuto situaci velmi dobře uvědomuje a na začátek příštího roku proto chystá výraznou proměnu v podobě nového loga a reklamních kampaní, které mají dopomoci ke změně vnímání samotné značky širokou veřejností. Pro změnu firemní identity si jihokorejský gigant přizval na pomoc uznávaného reklamního konzultanta Scotta Bedburyho, který již v minulosti pracoval na několika obchodních projektech pro firmy Starbucks a Nike.

 

Z neoficiálních zdrojů dokonce přichází zprávy o tom, že nová tvář Samsungu a jeho produktů bude úzce spojována s aktvním stylem života. Z toho lze jasně vydedukovat i jistou snahu se přiblížit na podobnou pozici vnímání značky, jakou má Apple. Dle mého názoru se jedná o skvělou strategii, která v případě zdařilých kampaní povede k dalšímu růstu společnosti. Samsung si tím může výrazně zlepšit pozici nejen na globálním trhu, ale i v aktuálních tahanicích s Applem. Odhalení přepracovaného loga a nové tváře společnosti je naplánováno na leden příštího roku. Údajně se tak stane na veletrhu spotřební elektroniky CES 2013, který se již tradičně koná v Las Vegas.

Zdroj

Autor článku
Richard Streit
Redaktor serveru SMARTmania.cz, fanoušek mobilní a výpočetní techniky. Vyznává a aktivně provozuje adrenalinové sporty. Mezi další zájmy patří hudba, příroda a moderní vědy. Jeho velkou vášní je Apple a partnerský web CeskyMac.cz.
image/svg+xml
+

Kapitoly článku