Domů » Bleskovky » Robert Downey Jr. je novou marketingovou tváří OnePlus

Robert Downey Jr. je novou marketingovou tváří OnePlus

Značka OnePlus už není pouhým internetovým „startupem“, ale respektovaným výrobcem smartphonů, který se globálně propracoval mezi 5 největších výrobců prémiových telefonů s cenou nad 400 USD. Novodobé telefony OnePlus už nevsází pouze na nízkou cenu, ale hlavně na výbavu a kvalitu. K rozšiřování povědomí o značce je zapotřebí i silný marketing, proto si čínská firma najala hollywoodskou hvězdu velkého formátu – Roberta Downeyho Jr.

rdj 2

Ten se proslavil rolí Iron Mana v marvelovských komixech, aktuálně je možné jej vidět v posledním díle Avengers: Endgame. RDJ na OnePlus oceňuje, že se jedná o mladou značku, která čeří technologický rybníček. V kampani má být kreativním způsobem vyzdvižena kvalita a řemeslná zručnost. Jakou formu propagace OnePlus s Iron Manem zvolí, je v tuto chvíli nejisté, je dokonce možné, že se s ní nesetkáme; kampaň má probíhat zejména v Číně a Indii.

rdj 1

Robert Downey Jr. nepropaguje smartphony poprvé

Doufejme, že RDJ přinese OnePlus větší užitek než firmě HTC, pro kterou v roce 2013 poněkud zvláštním způsobem propagoval smartphone M9.

Na prvních fotografiích se kromě smartphonu OnePlus 7 Pro nachází i vůz McLaren. S touto automobilkou OnePlus spolupracuje od loňského roku, přičemž výsledkem spolupráce se stala speciální edice modelu OnePlus 6T. Dočkáme se speciální Iron Man edice OnePlus 7 Pro?

Jakub Karásek

Redaktor serveru SMARTMania.cz, příznivec mobilních technologií, konvertibilních zařízení a bezdrátového nabíjení, fanoušek tvrdé hudby a milovník rychlé jízdy v motokárách, na kole a na lyžích. Odpůrce FUPu, pomalého internetu a přerostlých tabletofonů.

7 komentářů

  1. David (neregistrovaný)

    Takže prachy na certifikaci nemají, ale na ironmana ano…

  2. marketingovou tváří možná, ale volat bude stejně z iPhone … :D

    • shepii (neregistrovaný)

      A? Tak je to u každé „tváře“, ať už jde o oblečení, elektroniku, automobily… Každý používá něco jiného, než propaguje.

      • :D :D :D Chceš tedy říct rovnou, že „tvář“ značky pak má nějakou přesvědčovací hodnotu a vůbec přínos pro tu značku??? Takovému influencerovi může věřit jen úplnej d**il. „Kupte si to, troubové, pro mě to ale dost dobrý není …“ :-P

      • shepii (neregistrovaný)

        Ne, to říct nechci. Kde bereš, že propagovaný produkt pro něj není dost dobrý? Třeba jen preferuje něco jiného, toť vše. Navíc asi ani nikdo neví, jaký smartphone vlastně používá. Tyhle tváře se nevybírají z řad uživatelů propagovaného produktu/značky. Downey táhne, tak je logické, že ho značka chce mít v reklamách. Co používá v osobním životě už nikdo neřeší, tedy až na tebe…

  3. Snaxi (neregistrovaný)

    No jo on používá IPhone ale kdo by ho nechtěl mít v reklamě

Napsat komentář

Redakce si vyhrazuje právo mazat komentáře, které nesouvisejí s tématem diskuze, nebo jsou útočného či urážlivého charakteru (pomluvy, vulgarity, rasismus či ponižování). V případě porušení těchto pravidel chování může redakce zakázat přístup do diskuze. Pokud nechcete neustále vyplňovat pole Jméno a E-mail (nezveřejňuje se), doporučujeme se zaregistrovat. Vyžadované informace jsou označeny *